کد خبر: ۳۰۰۰۹۸
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۸ - ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - 2022March 02
معاون دبیرکل فدراسیون بین‌المللی جمعیت‌های صلیب سرخ و هلال احمر:
خاویر کاسیانو اظهار داشت: فدراسیون بین‌المللی جمعیت‌های صلیب سرخ و هلال احمر به داشتن عضوی قوی همچون جمعیت هلال‌احمر ایران افتخار می‌کند.
شفاآنلاین>سلامت>معاون دبیرکل فدراسیون بین‌المللی جمعیت‌های صلیب سرخ و هلال احمر گفت: هلال‌احمر ایران، یکی از قوی‌ترین جمعیت‌های ملی منطقه است و تجارب، دانش فنی و قدرت آن در دنیا زبانزد است.

به گزارش شفاآنلاین:در حاشیه اجلاس منطقه‌ای منا، پیرحسین کولیوند با خاویر کاسیانو معاون دبیرکل فدراسیون بین‌المللی جمعیت‌های صلیب سرخ و هلال احمر در بخش برنامه‌ریزی و عملیات دیدار کرد.

خاویر کاسیانو در این دیدار دوستانه اظهار داشت: فدراسیون بین‌المللی جمعیت‌های صلیب سرخ و هلال احمر به داشتن عضوی قوی همچون جمعیت هلال‌احمر ایران افتخار می‌کند.

وی به بازدیدهایی که از هلال‌احمر ایران در گذشته داشت اشاره کرد و گفت: این جمعیت ملی، یکی از قوی‌ترین جمعیت‌های ملی منطقه است و تجارب، دانش فنی و قدرت هلال‌احمر ایران در دنیا زبانزد است.

کاسیانو با ابراز خوشحالی از حضور کولیوند در نشست منطقه‌ای منا تاکید کرد: حضور رئیس هلال‌احمر ایران در این نشست بزرگ و بر عهده گرفتن ریاست یکی از جلسات و کمیسیون‌های تخصصی از نکات مهم و برجسته‌ای است که باید آن را ارزشمند دانست.

خاویر کاسیانو از جمله مدیران ارشد فدراسیون بود که سالیان متمادی به عنوان رئیس دفتر منطقه‌ای آسیا و اقیانوسیه در کوالالامپور حضور فعال داشت، سپس به ژنو رفت و درحال حاضر به عنوان معاون دبیرکل فدراسیون در بخش برنامه ریزی و عملیات به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: