کد خبر: ۲۹۹۶۰۳
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۵ - ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - 2022February 22
پیمان نامدار بیان کرد: در سال‌های گذشته علاوه بر توسعه کمی مراکز توانبخشی، کلینیک‌های تخصصی توانبخشی نیز در مراکز جامع این جمعیت به ارتقای کیفی خدمات افزوده است و این توسعه در سال آینده شتاب خواهد گرفت.
 شفاآنلاین>سلامت>معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر گفت: ساخت و بهره‌برداری مراکز درمانی و توانبخشی هلال احمر در شهرستان‌های کم‌برخوردار کشور با حمایت مالی خیرین حقوقی و حقیقی، اقدامی مهم در تداوم ارائه خدمات توابخشی این جمعیت به مردم است.

به گزارش شفاآنلاین:پیمان نامدار در حاشیه بازدید از مرکز توانبخشی کرج و نشست شورای معاونان هلال احمر استان البرز افزود: در سال‌های گذشته علاوه بر توسعه کمی مراکز توانبخشی، کلینیک‌های تخصصی توانبخشی نیز در مراکز جامع این جمعیت به ارتقای کیفی خدمات افزوده است و این توسعه در سال آینده شتاب خواهد گرفت.

وی گفت: تعدادی از این کلینیک‌ها برای نخستین بار در کشور در معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی هلال احمر ایجاد شده است و تجربه ای جدید برای نظام سلامت ایران است.

نامدار تاکیدکرد: جمعیت هلال احمر اولین ارائه‌دهنده خدمات توانبخشی در ایران است  و درحال حاضر کلینیک‌های آن با در اختیار داشتن تجهیزات کافی مبالغ بسیار کمتری در ازای ارائه خدمات از بیماران دریافت می‌کنند. 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز نیز با ارائه گزارشی از اقدامات این جمعیت در حوزه درمان و توانبخشی گفت: داروخانه هلال احمر در این استان به طور میانگین روزانه ۱۴۰۰ مراجعه کننده دارد.

محمدباقر خلفی همچنین برای توسعه زیرساخت‌ها و افزایش توان درمانی هلال احمر در کرج و دیگر شهرستان‌های البرز پیشنهاداتی ارائه کرد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: