کد خبر: ۲۹۹۰۵۳
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۸ - ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - 2022February 13
زالی خبر داد؛
علیرضا زالی، با بیان اینکه تهران در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد، گفت: آمار مراجعان بستری و سرپایی کرونا به بیمارستان‌های پایتخت همچنان در حال افزایش است.
شفاآنلاین>سلامت>فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، از بستری ۲۹۰ بیمار کووید۱۹ در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان های پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش شفاآنلاین:علیرضا زالی، با بیان اینکه تهران در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد، گفت: آمار مراجعان بستری و سرپایی  کرونا به بیمارستان‌های پایتخت همچنان در حال افزایش است.

وی تصریح کرد: آمار ورودی بیماران جدید کرونایی در روز گذشته هزار و ۷ نفر بود که از این تعداد حدود ۲۹۰ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شدند.

زالی در خصوص تعداد مراجعان سرپایی  کرونا، افزود: آمار مراجعان سرپایی در روز گذشته ۱۸ هزار و ۸۰۰ نفر بود که عدد قابل ملاحظه‌ای است.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، با بیان اینکه شهر تهران همچنان در وضعیت قرمز کرونایی است، تصریح کرد: دو شهر استان تهران دارای وضعیت نارنجی و مابقی شهرهای استان تهران در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

وی افزود: تعداد بیماران بستری در مراکز درمانی پایتخت تا صبح یکشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ به ۴ هزار و ۲۵۰ نفر رسیده است که از این تعداد حدود هزار و ۱۱۰ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: