کد خبر: ۲۹۵۲۴۱
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۱ - ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - 2021December 11
بزرگترین هدیه پرستاران این است که فردا به دیدار مقام معظم رهبری می روند و شوری که در خود مسئولان افتاده نشان دهنده قدر دانی آنها از پرستاران است.
شفاآنلاین>سلامت>عین اللهی گفت: کارهای مربوط به اجرای طرح تعرفه گذاری خدمات پرستاری انجام و برای اجرا به سازمان برنامه و بودجه ارسال شده است.
به گزارش شفاآنلاین: بهرام عین اللهی وزیر بهداشت عصر امروز در مراسم بهره برداری از مرکز درمانی ساختمان امام حسن مجتبی (ع) در بیمارستان مسیح دانشوری اظهار کرد: بیمارستان مسیح دانشوری خدمات درخشانی به هم نوعان در دوران کرونایی ارائه داده است. 

وزیر بهداشت با اشاره به اینکه ملت‌های دنیا با شنیدن نام ایران یاد امام راحل (ره) می‌افتند، افزود: ایران، کشوری وابسته به خارج بود و بسیاری از بیماری‌های پیش پا افتاده توسط پزشکان پاکستانی درمان می شد که در آن دوران وضعیت کشور در حوزه سلامت بسیار بحرانی بود، اما بعد از انقلاب حوزه پزشکی ایران رشد یافت. 

او ادامه داد: هم اکنون وضعیت خوبی در حوزه پزشکی و پیشرفته‌ترین درمان‌های پزشکی در ایران انجام می‌شود و در سمینار‌های بین‌المللی معتبر پزشکان ایرانی دارای مقالات خوبی هستند. 

عین اللهی گفت: نیازمند کار‌های جهادی هستیم. در روز‌های اول واکسن در کشور کافی نبود، اما با کار جهادی سازمان‌های مختلف ۱۷۴میلیون دز واکسن کرونا تهیه شد که ۱۵۰میلیون دز واکسن وارداتی و بقیه تولید داخل است و امروزه بیش از ۱۰۹ میلیون دز واکسن کرونا  در کشور تزریق شده است.

او بیان کرد: در حال حاضر ۷۶درصد از مردم تهران هر دو دز کامل واکسن را دریافت کرده‌اند، همچنین ۷۴درصد از مردم کشور واکسن کرونا را تزریق کرده اند و بیش از دو میلیون نفر دز سوم واکسن کرونا را در کشور دریافت کرده اند.

 بهرام عین اللهی وزیر بهداشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی دو سال گذشته ۲۰۵ مدافع سلامت شهید شدند. در مرداد روزانه ۷۰۰ نفر فوت و ۱۵هزاربستری و ۵۰ هزار نفر مبتلا به ویروس کرونا شده بودند که کادر بهداشت و درمان به خدمات پزشکی در این زمینه پرداختن. 

وزیر بهداشت بیان کرد: بزرگترین هدیه پرستاران این است که فردا به دیدار مقام معظم رهبری می روند و شوری که در خود مسئولان افتاده نشان دهنده قدر دانی آنها از پرستاران است.

عین اللهی بیان کرد: کارهای مربوط به اجرای طرح تعرفه گذاری خدمات پرستاری انجام شده است و برای اجرا، این طرح به سازمان برنامه و بودجه رفته تا خدمات لازم برای آن اختصاص داده شود.

او گفت: فرهنگ ما زیر ساخت های لازم را در کشور ایجاد کرده است و در مواقع خاص این فرهنگ بروز می شود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: