کد خبر: ۲۹۳۹۶۹
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۵ - ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - 2021November 21
ضمنا امور مرتبط با مباحث اداری و اجرای این معاونت به جنابعالی تفویض تا علاوه بر انجام امورات محوله نسبت به کلیه مکاتبات درون و برون سازمانی و نیز ابلاغ بخشنامه­ها و دستورالعمل­های مرتبط اقدام نمائید.
شفاآنلاین>سلامت>طی حکمی از سوی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت، علی اصغر رجبی به سمت مشاور اجرایی و رییس حوزه این معاونت منصوب شد.
به گزارش شفاآنلاین:نظر به تعهد و سوابق ارزشمند جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان "مشاور اجرایی و رییس حوزه معاونت حقوقی و امور مجلس" منصوب می­شوید. امید است با بهره گیری از منابع و ظرفیت­های موجود و استفاده از توانمندی و تجارب همکاران در تنسیق امور و انجام وظایف قانونی از جمله:
تدوین و اجرای برنامه‌های تحولی و اصلاح فرایندهای جاری معاونت

 تعامل سازنده با نمایندگان مجلس شورای اسلامی، معاونین و مدیران کل ستادی، روسای دانشگاه­ها و مراکز تابعه وزارت متبوع، اعضای هیئت علمی و نخبگان

تقویت جایگاه دوایر حقوقی در دانشگاه­ها و سایر سازمان­های تابعه

تمشیت امور  ادارات کل، مراکز و کارگروه­های تخصصی وابسته به معاونت حقوقی و امور مجلس

ضمنا امور مرتبط با مباحث اداری و اجرای این معاونت به جنابعالی تفویض تا علاوه بر انجام امورات محوله نسبت به کلیه مکاتبات درون و برون سازمانی و نیز ابلاغ بخشنامه­ها و دستورالعمل­های مرتبط اقدام نمائید. بدیهی است کلیه مدیران و روسای دانشگاه­های علوم پزشکی و سازمان های وابسته همکاری لازم را با جنابعالی خواهند داشت.

توفیق روزافزون شما را از درگاه خداوند متعال خواستارم.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: