کد خبر: ۲۹۳۸۸۳
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۵ - ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - 2021November 20
مدیرکل فرهنگی و پیشگیری ستاد مبارزه با مواد مخدرگفت:
محمدمهدی اسماعیلی با تاکید بر اینکه دانش‌افزایی و مهارت‌آموزی به نوجوانان و جوانان یکی از برنامه‌های در اولویت این اداره کل است، تصریح کرد: همواره نیز سعی می‌شود از رویکردهای جایگزین و ایجابی در این زمینه استفاده شود.
شفاآنلاین>اجتماعی>مدیرکل فرهنگی و پیشگیری ستاد مبارزه با مواد مخدر با تاکید بر اینکه آموزش مهارت‌های زندگی در پیشگیری از بروز آسیب‌های اجتماعی اهمیت بسزایی دارد، گفت: آموزش این مهارت‌های زندگی به نوجوانان و جوانان به خصوص در محلات آسیب دیده، عامل مهمی در زمینه ارتقاء سلامت روانی جامعه است.

به گزارش شفاآنلاین:محمدمهدی اسماعیلی همچنین با تاکید بر اینکه دانش‌افزایی و مهارت‌آموزی به نوجوانان و جوانان یکی از برنامه‌های در اولویت این اداره کل است، تصریح کرد: همواره نیز سعی می‌شود از رویکردهای جایگزین و ایجابی در این زمینه استفاده شود.

وی افزود: آموزش مهارت‌های زندگی و خود مدیریتی و تاب‌آوری به نوجوانان و جوانان به خصوص در محلات آسیب دیده، عامل مهمی در زمینه ارتقاء سلامت روانی جامعه است و در پیشگیری از بروز آسیب های اجتماعی، اهمیت بسزایی دارد.

مدیرکل فرهنگی و پیشگیری ستاد مبارزه با مواد مخدر خاطرنشان کرد: در همین راستا با مشارکت UNODC برنامه Line UP- Live up در دستور کار مشترک قرار گرفته که در جلسه‌ای که با حضور نمایندگان وزارت ورزش و جوانان، UNODC و روابط بین الملل ستاد برگزار شد، پیرامون گام‌های اجرایی این برنامه به صورت عملیاتی گفتگو شد.

اسماعیلی با بیان اینکه بر اساس این برنامه، مقادیر قابل توجهی اقلام ورزشی خریداری و به مناطق آسیب ‌پذیر بر اساس دستورالعمل اجرایی مشخص اهدا شده، افزود: همچنین در فاز اول طرح، تعداد ۲۵ مربی منتخب ورزشی، تحت آموزش مربیان متخصص، با مهارت‌های زندگی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از طریق ورزش، آشنا خواهند شد.

وی تاکید کرد: برای بومی سازی طرح نیز مقرر شده جلسات تطبیق و انطباق با حضور نمایندگان دستگاه های یاد شده در ستاد برگزار شود تا متن مناسب با فرهنگ ایرانی اسلامی تهیه و در دوره آموزشی مورد استفاده قرار گیرد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: