کد خبر: ۲۹۰۷۰۳
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۰ - ۰۹ مهر ۱۴۰۰ - 2021October 01
از ابتدا شیوع ویروس کرونا در متروی تهران، برخلاف بسیاری از کشورها برای عدم استفاده از ماسک توسط مسافرها جریمه ای در نظر گرفته نشده و فقط تذکر های لازم داده شده است
شفاآنلاین>سلامت>عبدالله پور درباره وضعیت رعایت دستورالعمل ها و ایستگاه های جدید اضافه شده به مترو، توضیحاتی ارائه داد.
به گزارش شفاآنلاین:علی عبدالله پور سرپرست شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه با بیان اینکه درحال حاضر بین ۷۰۰ تا ۸۰۰ هزار مسافر در روز از مترو استفاده می کنند، اظهار کرد: همچنان سر فاصله زمانی ۴ دقیقه را در اکثر خطوط اجرا می کنیم. ضدعفونی در قطارها، ایستگاه ها و گیت های فروش بلیط به طور مستمر در حال انجام است، پیش بینی می کنیم با پوشش سراسری واکسیناسیون به وضعیت عادی برگردیم.

وی ادامه داد: از ابتدا شیوع ویروس کرونا در متروی تهران، برخلاف بسیاری از کشورها برای عدم استفاده از ماسک توسط مسافرها جریمه ای در نظر گرفته نشده و فقط تذکر های لازم داده شده است و از ورود افراد بدون ماسک به ایستگاه هاجلوگیری شده است.

این مقام مسئول بیان کرد: متاسفانه عده ی بسیار کمی از مردم تصور می کنند زمانی که در ایستگاه حضور دارند و وارد قطار نشده اند، می توانند ماسک خود را بردارند ولی این نکته را باید بدانند که در تمامی نقاط مترو از جمله در ایستگاه و واگن باید از ماسک استفاده کنند تا سلامتی خود و دیگران را به خطر نیندازند.

عبدالله پور گفت: به صورت آزمایشی از ورودی دوم ایستگاه برج میلاد بهره برداری شده و همچنین از ایستگاه شهید رضایی هم به صورت آزمایشی بهره برداری شده و در حال رفع نواقص و ایرادات هستیم و بعد از آن در آینده ای بسیار نزدیک هم افتتاح رسمی این یک ورودی و یک ایستگاه انجام خواهد شد.
برچسب ها: ضدعفونی ، مستمر ، مترو
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: