کد خبر: ۲۸۸۷۵۲
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۵ - ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - 2021September 01
وزیر بهداشت:
بهرام عین اللهی عصر چهارشنبه در مراسم تکریم از زحمات نمکی وزیر سابق بهداشت افزود: امروز بیش از ۲۰۰ شهید سلامت در کشور داریم و باید قاطعانه و شجاعانه در راه خدمتگزاری به مردم پیش رویم.
شفاآنلاین>سلامت>وزیر بهداشت،  درمان و آموزش پزشکی گفت: بحران کرونا چهره واقعی و تلاش قشر سلامت را در ارائه خدمت رسانی به عنوان مدافعان به جامعه نشان داد که این موفقیت بزرگی است.

به گزارش شفاآنلاین:بهرام عین اللهی عصر چهارشنبه در مراسم تکریم از زحمات نمکی وزیر سابق بهداشت افزود: امروز بیش از ۲۰۰ شهید سلامت در کشور داریم و باید قاطعانه و شجاعانه در راه خدمتگزاری به مردم پیش رویم.

وی اظهار داشت: پیش از بحران کرونا،  تصویر وحشتناکی از جامعه پزشکی که سودجو و فرصت طلب هستند در جامعه بود ولی بحران کرونا چهره واقعی این قشر را نشان داد و این موفقیت بزرگی است.

عین اللهی تصریح کرد: امروزه در پیج و حمایت تاریخ بسر می بریم که این بحران کرونا در کشور کم نظیر است، در دوران هشت سال دفاع مقدس تعداد شهدا ۲۳۰ هزار بود ولی این بیماری منحوس باعث مرگ بیش از ۱۰۰ هزار نفر شده است.

وزیر بهداشت تصریح کرد: مردم کشورمان در طول تاریخ در برابر همه چیز ایستاده اند و این بحران را با کمک یکدیگر بسر می بریم.

وی تصریح کرد: دکتر نمکی زحمات زیادی برای ارتقای نظام سلامت به خصوص در بحران کرونا کشیدند و نیاز داریم به ما نیز در این مسیر کمک کنند.

عین اللهی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی از لحاظ نیروی انسانی در حوزه نظام سلامت در منطقه حرف اول را می زند و با وجود تحریم ها و کمبود امکانات و تجهیزات، ما دارای نیروی انسانی دانشمند و متدین هستیم.

ناگفته‌های زیادی برای مردم دارم

دکتر سعید نمکی وزیر سابق بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز در این مراسم گفت: ناگفته های زیادی برای مردم دارم که در این روزها آن ها را می نگارم و به اطلاع مردم می رسانم.
وی تصریح کرد: برای ارتقای نظام سلامت و طرح تحول و به خصوص بحران کرونا همکارانم زحمات زیادی کشیدند که از آنها تشکر می کنم.

نمکی با اظهار تاسف از برخی بداخلاقی ها درخصوص عملکرد وی در وزارت بهداشت،  گفت: با وجود اقدامات خوب حمایت برخی نهادها، مقام رهبری و مردم، حرف هایی زده شد و ما را تنها گذاشتند که روزی مردم خواهند فهمید.

وی تصریح کرد: کجای دنیا، وزیر بهداشت می رود واکسن بیاورد به موقع به استحضار مردم می رسانم که برخی نگذاشتند واکسن وارد شود و از این بی مهری‌ها غصه نخورید.

نمکی گفت: از مدافعان سلامت، معاونان، مدیران، روسای دانشگاه‌ها و همه همکارانم در همراهی‌شان تشکر می‌کنم که زحمات زیادی به خصوص در بحران کرونا انجام دادند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: