کد خبر: ۲۸۸۶۳۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۷ - ۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - 2021August 31
همه ما خدمتگذار مردم هستیم و باید این مسئله توسط مردم در عرصه مشاهده شود. مردم همه پای کار هستند و در حماسه‌های دفاع مقدس در این خصوص خود را نشان داده‌اند

شفاآنلاین>سلامت> وزیر بهداشت با تأکید بر اینکه هیچ بیمار کرونایی نباید از بیمارستان بدون درمان خارج شود، گفت: همه امکانات باید برای مدیریت بیماری بسیج شوند.

به گزارش شفاآنلاین: بهرام عین‌اللهی، وزیر بهداشت در جمع رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی با تأکید بر اینکه هیچ بیمار کرونایی نباید از بیمارستان بدون درمان خارج شود گفت: همه امکانات باید برای مدیریت بیماری بسیج شوند.

وی با بیان اینکه رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی سرکشی از بیمارستان‌ها را در برنامه خود قرار دهند گفت: همه ما خدمتگذار مردم هستیم و باید این مسئله توسط مردم در عرصه مشاهده شود. مردم همه پای کار هستند و در حماسه‌های دفاع مقدس در این خصوص خود را نشان داده‌اند.

عین‌اللهی با بیان اینکه اداره بیماری کرونا فقط برای وزارت بهداشت نیست، گفت: باید از همه امکانات استفاده کرد.

وزیر بهداشت با بیان اینکه تنها راه‌حلی که می‌تواند بیماری کرونا را کنترل کند واکسیناسیون است، یادآور شد: این تجربه جهان مورد تأکید است در نتیجه دولت با تمام توان در حال تلاش برای واکسیناسیون حداکثری است و از مردم خواهش می‌کنیم در این خصوص کمک و همراهی کنند.

وی با تأکید بر اینکه هم‌زمان با افزایش ورود و تولید واکسن در کشور سرعت واکسیناسیون نیز افزایش پیدا خواهد کرد، تأکید کرد: تلاش می‌کنیم مراکز مربوط به این بخش گسترش پیدا کند، در نتیجه از هفته آینده شاهد توزیع گسترده واکسن در استان‌ها خواهیم بود.

عین‌اللهی ابراز داشت: دارو باید به موقع و مقدار لازم تجویز شو و کمیته‌هایی در این خصوص تشکیل و برنامه‌ریزی خواهند کرد، ضمن اینکه باید کمیته‌های علمی در استان‌ها چرایی افزایش مرگ و میرها را بررسی و مورد آمایش قرار دهند.

وی با تأکید بر اینکه اولویت ما در وزارت بهداشت موضوع بهداشت است، خاطرنشان کرد: توجه به شبکه‌های بهداشت سطح روستایی و شهری از مسائل مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد، ضمن اینکه پرسنل بهداشتی به هیچ‌وجه نباید جابه‌جا شوند.

وزیر بهداشت تصریح کرد:‌برنامه پزشک خانواده باید در تمام دانشگاههای علوم پزشکی به صورت پایلوت اجرا شود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: