کد خبر: ۲۸۸۳۲۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۷ - ۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - 2021August 26
توسعه مراقبت‌های پرستاری با کیفیت و در دسترس بودن اینگونه خدمات در تمام سطح‌های حوزه سلامت از اجماع اهداف کلی پرستاری است.
شفاآنلاین>سلامت>عاون پرستاری وزارت بهداشت گفت: تلاش ما این بوده تا رتبه برتر در منطقه آسیای جنوب غربی در حوزه ارائه خدمات جامع پرستاری باشیم.
به گزارش شفاآنلاین:مریم حضرتی معاون پرستاری وزارت بهداشت با اشاره به چشم انداز پرستاری کشور در افق ۱۴۰۴ کشور اظهار کرد: خوشبختانه کار‌های خوبی در زمینه تبیین چشم انداز افق ۱۴۰۴ در حوزه پرستاری انجام شده است و تلاش ما این بوده تا رتبه برتر در منطقه آسیای جنوب غربی در حوزه ارائه خدمات جامع پرستاری باشیم.

او ادامه داد: تقویت نقش و مشارکت پرستاران در سیاست گذاری حوزه سلامت، مشارکت پرستاران در دستیابی به پوشش همگانی سلامت، گسترش فرهنگ ترجمان دانش در حوزه پرستاری، توسعه فناوری‌های نوین و پژوهش‌های کاربردی از جمله سیاست‌های کلان پرستاری در افق ۱۴۰۴ است.

معاون پرستاری وزارت بهداشت بیان کرد: توسعه مراقبت‌های پرستاری با کیفیت و در دسترس بودن اینگونه خدمات در تمام سطح‌های حوزه سلامت از اجماع اهداف کلی پرستاری است.

حضرتی گفت: در افق ۱۴۰۴ نسبت کادر پرستاری به جمعیت به ازای هر ۱۰۰هزار نفر باید حداقل به ۲۴ پرستار برسد و نسبت تعداد کادر پرستار تخصصی به کل نیرو‌های پرستار باید به بالای ۵۰ درصد رسیده باشد.
برچسب ها: افزایش ، مشارکت ، همگانی ، سلامت
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: