کد خبر: ۲۸۷۸۳۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۷ - ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ - 2021August 19
در حال حاضر نمی‌توان اعلام کرد این ثبات وضعیت ناشی از کنترل بیماری در سطح شهر است یا جابجایی‌هایی که در این روزهای تعطیلی اتفاق افتاده، ولی با همه این تفاسیر ما شاهد ثبات وضعیت هستیم

شفاآنلاین>سلامت> رئیس بیمارستان امام خمینی تهران از افزایشی نبودن روند ابتلا به کرونا در تهران به دلیل وضع محدودیت‌ها خبر داد.

به گزارش شفاآنلاین: خسرو صادق نیت رئیس بیمارستان امام خمینی تهران اظهار کرد: وضعیت بیمارستان امام خمینی طی دو سه روز گذشته به یک وضعیت با ثبات‌تر تبدیل شده است و ما شاهد روند رو به رشد بیماری نبوده‌ایم. اما همچنان اشغال تخت‌های بیمارستانی مثل گذشته است و ما فقط در صورت بهبود یا ترخیص بیماران می‌توانیم بیمار جدید را در بیمارستان بستری کنیم.

صادق نیت ادامه داد: در حال حاضر نمی‌توان اعلام کرد این ثبات وضعیت ناشی از کنترل بیماری در سطح شهر است یا جابجایی‌هایی که در این روزهای تعطیلی اتفاق افتاده، ولی با همه این تفاسیر ما شاهد ثبات وضعیت هستیم.

او گفت: فعلاً نمی‌توان گفت این ثبات ما را به قله پیک پنجم نزدیک می‌کند، زیرا روند ابتلا در سطح کشور یک روند افزایشی است و شدت ابتلا نیز قابل توجه است، اما در شهر تهران با توجه به وضعیت اعمال محدودیت‌ها و تعطیلات روند رو به رشد بیماری متوقف شده است
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: