کد خبر: ۲۸۷۸۱
تاریخ انتشار: ۲۱:۱۰ - ۳۰ تير ۱۳۹۳ - 2014July 21
شفا آنلاین:وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: همه واردکنندگان ، صادرکنندگان و تولید کنندگان شاخه بهداشت و درمان و دارو باید کار را جدی بگیرند و ما نیز از آنها برای بهبود کیفیت تولیدات داخلی و واردات حمایت منطقی خواهیم داشت.
به گزارش شفا آنلاین،از اعلام روز دوشنبه پایگاه اطلاع رسانی سازمان غذا و دارو ، «محمدرضا نعمت زاده» با اشاره به ضرورت همکاری با وزارت بهداشت در حفظ سلامت جامعه افزود: ما به عنوان بخش تولیدی و تجاری وظیفه خود می دانیم که با این وزارتخانه در حفظ سلامت جامعه همکاری داشته باشیم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: در حوزه مختلف دارو، تجهیزات پزشکی، بهداشت، تولید محصولات غذایی و بهداشتی، باید با وزارت بهداشت هماهنگی بیشتری داشته باشیم و قرار است کارگروهی بین دو وزارتخانه تشکیل شده و اعضای آن تصمیمات را در این حوزه ها دنبال کنند.

وی تاکید کرد: همه واردکنندگان، صادرکنندگان و تولید کنندگان شاخه بهداشت و درمان و دارو باید کار را جدی بگیرند و ما نیز از آنها برای بهبود کیفیت تولیدات داخلی و واردات حمایت منطقی خواهیم داشت.

نعمت زاده خاطر نشان کرد: بزودی فهرستی از محصولاتی که توانایی تولید در داخل کشور دارند و نیازی به واردات آنها نیست، جهت سرمایه گذاری اعلام می کنیم تا سرمایه گذاران با آگاهی و علاقه بیشتری اقدام به این سرمایه گذاری در داخل کشور کنند
برچسب ها: وزارت ، صنعت ، دارو ، صنعت ، معدن
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: