کد خبر: ۲۸۶۲۴۳
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۷ - ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - 2021July 27
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خبرداد:
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش گفت: اورژانس اجتماعی دانش‌آموزان از جمله زیرساخت‌های مهم نظام مراقبت اجتماعی دانش‌آموزان خواهد بود.
شفاآنلاین>اجتماعی>کاظمی گفت: اورژانس اجتماعی دانش‌آموزان از جمله زیرساخت‌های مهم نظام مراقبت اجتماعی دانش‌آموزان خواهد بود.

به گزارش شفاآنلاین:علیرضا کاظمی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش در سی و پنجمین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش ضمن افتتاح خط ملی نماد با شماره ۱۵۷۰ اظهار کرد: این کار به نام اورژانس اجتماعی دانش‌آموزان از جمله زیرساخت‌های مهم نظام مراقبت اجتماعی دانش‌آموزان خواهد بود و در کنار سایر ابزار‌های سامانه نماد کمک کننده است تا با انواع مختلف فوریت‌های روانی و اجتماعی دانش‌آموزان آشنا و با آن‌ها مواجه شویم.

او ادامه داد: دسترسی آسان به مراکز مشاوره، یکپارچه سازی خدمات مشاوره، به روز رسانی روش‌های جدید و واکنش سریع در فوریت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان از اهداف این طرح است.

به گفته معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش زیرساخت این کار در اداره کل امور تربیتی و مشاوره شکل گرفته است و بعد از دو سال تلاش با کمک ۳۲ استان کشور و با پیگیری مدیران کل استان‌ها همچنین پیگیری دریافت مجوز از وزارت ارتباطات به سرانجام رسید.

کاظمی تصریح کرد: دستورالعمل اجرای خط ملی نماد استان‌ها ابلاغ شده است و امیدواریم که در سال‌های آتی برای ارتقای سلامت روانی دانش‌آموزان موثر عمل کند.yjc

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: