کد خبر: ۲۸۵۳۵۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۱ - ۲۴ تير ۱۴۰۰ - 2021July 15
هیأت نظارت و هیأت اجرایی بلافاصله بعد از اتمام زمان رأی گیری کار بازگشایی صندوق‌ها و شمارش آرا را آغاز می‌کنند و نتایج در اسرع وقت به اطلاع رسانده می‌شود.
شفاآنلاین>سلامت>رئیس هیات نظارت بر انتخابات نظام پزشکی استان تهران، از فراهم بودن تمهیدات بهداشتی در زمان برگزاری انتخابات نظام پزشکی خبر داد.
به گزارش شفاآنلاین:عباس مسجدی آرانی، با تاکید بر اینکه با همکاری خوب دانشگاه علوم پزشکی ایران به عنوان مجری انتخابات، تمام تمهیدات لازم از جمله الزامات بهداشتی، اقدامات اجرایی و نظارتی اندیشیده شده، گفت: همه چیز برای برگزاری یک انتخابات شایسته فراهم شده و با حضور نامزدهای متنوع از سلیقه‌های مختلف که تأیید صلاحیت شده‌اند؛ امیدواریم همه اعضای سازمان نظام پزشکی استان در این انتخابات حضور پیدا کنند و با یک مشارکت بالا بتوانند بهترین‌های جامعه پزشکی را انتخاب و با اعتماد تمام، مسئولیت چهارساله آتی سازمان نظام پزشکی را به ایشان بسپارند.

وی به اعضا سازمان نظام پزشکی توصیه کرد: تلاش همکاران بر این باشد که از اول وقت برای شرکت در انتخابات اقدام کنند تا در عین فراهم بودن فضای مناسب، به خاطر شرایط کرونایی معطلی و صف نداشته باشیم.

مسجدی آرانی همچنین افزود: از همکاران خواهش می‌کنم قبل از رأی دادن و بعد از آن به هیچ عنوان در محوطه و ساختمان‌های اخذ رأی تجمع نکنند تا به خاطر شرایط کرونایی و انتظاری که مردم از جامعه پزشکی دارند، شیوه نامه‌های بهداشتی به خوبی مراعات شود و تهدیدی برای سلامت همکاران زحمت‌کش جامعه پزشکی نداشته باشیم.

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات نظام پزشکی استان تهران تصریح کرد: صندوق‌های رأی در سه ساختمان دانشگاه علوم پزشکی ایران به تفکیک رشته پیش بینی شده که محل اخذ رأی رشته‌های پزشکی در ساختمان مرکز همایش‌های رازی، دندانپزشکی، دارو سازی و مامایی در ساختمان دانشکده پزشکی و رشته علوم آزمایشگاهی و کارشناسان پروانه دار در ساختمان کتابخانه مرکزی قرار داده شده است.

مسجدی در ادامه به زمان تبلیغات نامزدهای انتخابات سازمان نظام پزشکی اشاره کرد و هشدار داد: زمان تبلیغات ساعت هشت صبح امروز پنجشنبه بیست و چهارم تیرماه به اتمام رسیده و هرگونه تبلیغات از طرف کاندیداها، بعد از این ساعت ممنوع است، بنابراین محیط‌های پیرامونی دانشگاه علوم پزشکی ایران از نظر انجام اقدامات تبلیغاتی رصد و در صورت وقوع تخلف، حتماً برخورد قانونی لازم انجام می‌شود.

وی با اشاره به ارائه پیشنهاداتی به هیأت نظارت مبنی بر افزایش تعداد صندوق‌ها و پایگاه‌های رأی‌گیری و نیز پیش بینی صندوق‌های سیار گفت: با توجه به فراهم نبودن زیرساخت‌های لازم الکترونیکی و اینکه حتی یک درصد احتمال خطا و ضایع شدن حقی پذیرفتنی نیست؛ با افزایش صندوق‌ها و شعب رأی گیری و نیز صندوق سیار مخالفت شده، بنابراین تنها محل اخذ رأی در تهران، دانشگاه علوم پزشکی ایران جنب برج میلاد است.

مسجدی تصریح کرد: البته با هماهنگی هیئت‌های اجرایی و دانشگاه‌های تهران قرار شد تمهیدات لازم برای تأمین سرویس رفت و آمد برای همکاران به ویژه رزیدنت‌ها در نظر گرفته شود تا بتوانند در ساعت‌های مشخص، در انتخابات شرکت کنند.

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات نظام پزشکی استان تهران گفت: اگرچه اعضا هیئت نظارت پای همه صندوق‌ها حضور دارند و همه فرایند رأی گیری را رصد می‌کنند اما نامزدها و رأی دهندگان می‌توانند با دو شماره تلفن ۸۸۶۲۲۵۴۶ مربوط به هیأت نظارت و شماره ۸۶۷۰۲۸۰۳ مربوط به هیأت اجرایی، موارد لازم را به اطلاع برسانند.

مسجدی گفت: هیأت نظارت و هیأت اجرایی بلافاصله بعد از اتمام زمان رأی گیری کار بازگشایی صندوق‌ها و شمارش آرا را آغاز می‌کنند و نتایج در اسرع وقت به اطلاع رسانده می‌شود.

انتخابات اعضای هیئت مدیره نظام پزشکی تهران بزرگ و شهرستان‌های استان با تأمین الزامات لازم از سوی هیئت‌های اجرایی و نظارتی روز جمعه ۲۵ تیر از ساعت ۸ صبح تا ۸ بعدازظهر برگزار می‌شود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: