کد خبر: ۲۸۵۲۴۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۳ - ۲۳ تير ۱۴۰۰ - 2021July 14
این اولین مورد مستندی از این نوع سرایت به شمار می آید. با آنکه پای یک مورد نادر در میان است لیکن این نوع ابتلا در سراسر جهان در حال رخ دادن است

شفاآنلاین>سلامت>زن ٩٠ساله ايتاليايي كه از تزريق واكسن خودداري كرده بود هدف دو واریانت آلفا و بتای کرونا قرار گرفت و سپس جان سپرد.

به گزارش شفاآنلاین: کارشناسان بعد از بررسي هاي تخصصي چنین نتیجه گیری کردند که این امکان وجود دارد افراد به طور همزمان مبتلا به دو واریانت کرونا شوند.به گفتۀ پزشکان معالج این زن وی از سوی دو فرد مختلف مورد سرایت ویروس قرار گرفته بود.

این اولین مورد مستندی از این نوع سرایت به شمار می آید. با آنکه پای یک مورد نادر در میان است لیکن این نوع ابتلا در سراسر جهان در حال رخ دادن است. کنگرۀ اروپایی بیماری های عفونی و میکروبیولوژی بالینی که این روزها به صورت آنلاین در جریان است، در این خصوص در حال بحث و گفتگوست.

پروفسور لورنس یانگ، ویروس شناس دانشگاه وارویک گفت: «عجیب نیست که دو واریانت بسیار مسری در یک فرد شناسایی شوند. ممکن است از یک فرد واحد یا از چند فردی که مبتلا به کووید بوده اند، انتقال یافته باشد. لیکن به منظور تعیین این موضوع که آیا این سرایت ها به نحوی تأثیر واکسن ها را زیر سوال می برند یا وضعیت چارچوب پاندمی را وخیم تر می کنند، به مطالعات بیشتری نیاز است. منبع: اونیره -ایتالیا


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: