کد خبر: ۲۸۴۸۱۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۰ - ۱۷ تير ۱۴۰۰ - 2021July 08
دیروز دکتر جان بابایی معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سیستان حضور داشتند و از مجموعه بیمارستان‌های این منطقه و شهر زاهدان بازدید داشتند

شفاآنلاین>سلامت> مدیرکل دفتر مدیریت بحران سیستان و بلوچستان گفت: کادر درمان ارتش برای مقابله با شیوع ویروس کرونا از همان لحظات اولیه ورود کار اجرایی، خدماتی و درمانی را شروع کرده اند.

به گزارش شفاآنلاین: علیرضا شهرکی مدیرکل دفتر مدیریت بحران سیستان و بلوچستان گفت: واکسیناسیون یکی از برنامه‌های محوری امروز است و براساس قولی که وزارت بهداشت و درمان داده واکسیناسیون بالای ۵۰ ساله‌ها در سیستان و بلوچستان نسبت به کل کشور تسریع می‌شود.


وی افزود: دیروز دکتر جان بابایی معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سیستان حضور داشتند و از مجموعه بیمارستان‌های این منطقه و شهر زاهدان بازدید داشتند.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران سیستان و بلوچستان ادامه داد: معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مباحث کار در حوزه بیمارستانی و تجهیزات مورد نیازی که لازم است را بررسی کردند قطعا این سفر منشا خیر و برکت برای استان خواهد بود.

وی تصریح کرد: در این چند روز اخیر مردم، اصناف و بازاریان همراهی کامل را داشته که با تداوم این همراهی‌ها و رعایت هر چه بیشتر پروتکل‌های بهداشتی حجم بیماران سرپایی و انتشار ویروس کرونا کاهش پیدا خواهد کرد.

شهرکی خاطرنشان کرد:عادی‌انگاری و سهل‌انگاری در رعایت اصول بهداشتی و عدم رعایت پروتکل‌ها از سوی مردم علت اصلی شیوع گسترده ویروس کرونا در سیستان و بلوچستان است.

وی ادامه داد: امیدواریم با کاهش ارتباطات میان مردم، قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا در استان خیلی زود به شرایط ایمنی از جهت همه‌گیری این ویروس خطرناک و سلامتی مردم دست پیدا کنیم.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: