کد خبر: ۲۸۳۲۷۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۰ - ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - 2021June 18
مهم‌ترین بحث در سطح شهرستان‌ها عدم رعایت تبلیغات کاندیدا‌ها به ویژه مجلس شورای اسلامی و شورا‌های اسلامی شهر و روستا در اماکن ویژه بود که توسط فرمانداران اقدامات لازم صورت می‌پذیرد.
شفاآنلاین>سلامت>رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان تهران گفت: تا به این لحظه هیچ گزارش منفی از سراسر استان تهران درباره تخلفات انتخاباتی اعلام نشده است.
به گزارش شفاآنلاین: عبدالرضا چراغعلی رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان تهران با حضور در ستاد انتخابات استان تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مطابق برنامه ریزی‌های صورت گرفته از ماه‌های گذشته برای ۶ هزار و ۸۴۶ شعبه، ۷ هزار و ۵۰۰ بازرس، سربازرس و بازرس ویژه انتخاب شده است.

وی افزود: کلاس‌های آموزشی به صورت حضوری و غیرحضوری از هفته‌های گذشته برای هیئت بازرسی انتخابات استان تهران برگزار و سناریو‌های مختلف در این زمینه مطرح شد.

رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان تهران ادامه داد: خوشبختانه با وجود استقبال پرشور مردم پای صندوق‌های رأی از دقایق اولیه آغاز انتخابات تا به این لحظه هیچ گزارش منفی از سراسر استان اعلام نشده است و آمادگی داریم در صورت وجود هرگونه مشکلی موضوع را برطرف کنیم.

چراغعلی گفت: مهم‌ترین بحث در سطح شهرستان‌ها عدم رعایت تبلیغات کاندیدا‌ها به ویژه مجلس شورای اسلامی و شورا‌های اسلامی شهر و روستا در اماکن ویژه بود که توسط فرمانداران اقدامات لازم صورت می‌پذیرد.

رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان تهران درباره احتمال خرید و فروش آرا در برخی شعب اخذ رأی در سطح استان تهران گفت: اقدامات لازم به فرمانداری‌ها ابلاغ شده و مطابق قوانین مورد بررسی قرار گرفته است و مطابق اعلام رئیس ستاد انتخابات کشور هرگونه تصویربرداری از برگه آرا به دلیل مشکلات دوره‌های پیشین منع شده است.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: