کد خبر: ۲۸۱۶۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۸ - ۲۴ تير ۱۳۹۳ - 2014July 15
شفاآنلاین-امرودی گفت: امکانات در سطح شهر تهران مردانه است و بانوان امکان استفاده از این امکانات در سطح شهر را با پوشش کامل نمی توانند داشته باشند.
به گزارش شفاآنلاین،نهمین نشست دبیران ستاد مرکزی صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندان، دستگاه های ملی و استان ها، عصر روز گذشته در سالن پیامبر اعظم(ص) وزارت کشور برگزار شد.
 امرودی جانشین ستاد صیانت شهرداری تهران در نهمین نشست دبیران ستاد مرکزی در رابطه با عفاف و حجاب و حقوق شهروندی اظهار کرد: اولین قدم در شهرداری براساس مصوبات نگاه مان به بانوان در سه نکته مطرح شده که بانوان جایگاهی دارند که آقایان ندارند و به علت مادر بودن نوع رفتار بانوان باید در قبال آقایان و مراکز دولتی تغییر کند.

وی در ادامه گفت: امکانات در سطح شهر تهران مردانه است و بانوان امکان استفاده از این امکانات در سطح شهر را با پوشش کامل نمی توانند داشته باشند. با در نظر گرفتن 5 بوستان بانوان که حق بانوان است و برای آنها ساخته شده که می توانند به طور راحت و آزادانه از آنها استفاده کنند.

امرودی با اشاره به اینکه 12 شهربانو که کاملاً فضا در آن زنانه است در 12 منطقه ایجاد شده عنوان کرد: مدارسی هست که با تجهیزات کاملاً محفوظ و امن برای بانوان در نظر گرفته شده است که بعدازظهر در خدمت آنها قرار بگیرد.

جانشین ستاد صیانت شهرداری تهران در رابطه با پارک ها در سطح شهر اذعان کرد: در پارک ها یک زمانی نیمکت هایی در کنار هم بودند که این اجازه برای دختران و پسران بود که در کنار هم بنشیند. باید یک میز در میان نیمکت ها باشد که فاصله ها در آن رعایت شود و خانواده ها بیشتر بتوانند از این مکان استفاده کنند.

وی در پایان عنوان کرد: از 10 شهریور تا 10 مهرماه چادرها و مانتوهای مناسب در 22 نقطه تهران عرضه خواهد شد. زنان سرپرست خانوار این ها را می دوزند و با یک قیمت مناسب در خدمت مردم قرار خواهیم داد.
برنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: