کد خبر: ۲۸۱۴۸۴
تاریخ انتشار: ۲۲:۳۰ - ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - 2021May 24
اگر مشکل تامین ارز دارو حل نشود این موضوع می تواند روی میزان موجودی ماده اولیه تاثیر بگذارد و در ماه های آینده دچار مشکل و با کمبودهایی در ماده اولیه دارو مواجه شویم
شفاآنلاین>سلامت>رئیس سازمان غذا و دارو درباره خطر کمبود دارو به دلیل مشکل تامین ارز در ماه های آینده هشدار داد و گفت: وضعیت تامین ارز دارو نگران کننده است.
به گزارش شفاآنلاین:محمدرضا شانه ساز رئیس سازمان غذا و دارو  درباره مشکل تامین ارز و خطر کمبود دارو اظهار کرد: همکاران ما در بانک مرکزی تلاش خود را می کنند اما به هر حال ما هم نگران هستیم و آنچه در فضای مجازی از سوی برخی دست اندرکاران صنعت داروسازی گفته می شود، درست است و اگر وضعیت تامین ارز از منابع در دسترس و قابل تهیه بهتر نشود خطر کمبود دارو ممکن است جدی شود.

رئیس سازمان غذا و دارو درباره خطر کمبود دارو در ماه های آینده هشدار داد و گفت: اگر مشکل تامین ارز دارو حل نشود این موضوع می تواند روی میزان موجودی ماده اولیه تاثیر بگذارد و در ماه های آینده دچار مشکل و با کمبودهایی در ماده اولیه دارو مواجه شویم البته اکنون مشکلی نداریم و ماده اولیه تامین شده است.

شانه ساز تاکید کرد: امیدواریم با همکاری همکاران در بانک مرکزی تامین ارز سریع تر و روان تر صورت گیرد و نگرانی تولیدکنندگان در وهله نخست و واردکنندگان درباره کمبود ماده اولیه دارویی و دارو برطرف شود.
برچسب ها: تامین ، ارز ، دارو
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: