کد خبر: ۲۸۰۳۶۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۵ - ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - 2021May 10
به دلیل در پیش بودن انتخابات هیئت مدیره شرکت‌های سرمایه‌گذار، سود سهام عدالت پس از برگزاری آن و در خردادماه واریز خواهد شد.

شفاآنلاین>سلامت> کارشناس مسئول اقتصادی گفت: به دلیل در پیش بودن انتخابات هیئت مدیره شرکت‌های سرمایه‌گذار، سود سهام عدالت پس از برگزاری آن و در خردادماه واریز خواهد شد.

به گزارش شفاآنلاین: محمدرضا شهنام‌پور  اظهار کرد: روز گذشته انتخابات هیئت مدیره شرکت‌ها برگزار شد ولی به دلیل به حد نصاب نرسیدن، انتخابات به زمانی دیگر موکول شد؛ به هر حال تا زمانی که تکلیف هیئت مدیره شرکت‌ها مشخص نشود سودی هم پرداخت نخواهد شد.

وی افزود: به دلیل در پیش بودن انتخابات هیئت مدیره شرکت‌های سرمایه‌گذار، سود سهام عدالت پس از برگزاری آن و در خردادماه واریز خواهد شد.

این کارشناس در ارتباط با میزان سود پرداختی گفت: به همان میزان که در مرحله اول پرداخت شده است، در این مرحله نیز واریز می‌شود؛ برای دارندگان سهام ۵۰۰ هزار تومانی مبلغ ۱۰۰ هزار تومان و برای مشمولان کمیته امام و بهزیستی که دارای سهام یک میلیون تومانی هستند و آن گروه از افرادی که خود در زمان مقرر شده اقدام به خرید سهام کردند و سهامشان را به مبلغ یک میلیون تومان رساندند سود ۲ برابری واریز می‌شود.

شهنام‌پور یادآور شد: سودی که در این ۲ مرحله پرداخت می‌شود مرتبط با سهام عدالت سال ۹۸ است و چون مربوط به قبل از آزادسازی سهام است به طور کامل واریز می‌شود اما برای دریافت سود سال ۹۹، افرادی که اقدام به فروش سهام عدالت کرده‌اند فقط سود آن بخشی که فروخته نشده را دریافت خواهند کرد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: