کد خبر: ۲۸۰۰۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۷ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۳ - 2014July 25
عضو انجمن ارولوژی ایران در گفتگو با شفا آنلاین هشدار داد:
شفا آنلاین- عضو انجمن ارولوژی ایران گفت: تبلیغات و بنرهای موجود در داروخانه ها مبنی بر درمان تمام اختلالات جنسی دروغ محض است و مردم نباید فریب آنها را بخورند.

دکتر محمدرضا صفری نژاد در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: متأسفانه داروی یوهمبین که در داروخانه های ما برای حل اختلال نعوظ به مراجعین توصیه می شود مصرفش در کشورهای اروپا و امریکا  ممنوع شده است.

وی با اشاره به این که داروی یوهمبین منجر به عوارض زیادی نظیر افزایش فشار خون می شود، تصریح کرد: فروش بدون نسخه این دارو در کشورهای مذکور ممنوع است  و به طور کلی تولید، توزیع و فروش آن ممنوع اعلام شده است.

جراح و متخصص کلیه و مجاری ادرار خاطرنشان کرد: مجوز تبلیغ این دارو از سوی سازمان نظام پزشکی صادر شده و با پیگیری های واردکنندگان ایرانی مجوز فروش بدون نسخه آن در داروخانه ها از وزارت بهداشت گرفته شده است.

وی در ادامه  استفاده از اسپری های تأخیری را برای درمان انزال زودرس بی تأثیر دانست و هشدار داد: این اسپری ها به سرعت از مخاط دستگاه تناسلی زن و مرد جذب می شود و سبب ایجاد بی حسی در هر دو طرف خواهد شد.

رئیس انجمن سلامت خانواده ایران گفت: بدین ترتیب مردها آمادگی خود و زنان حسشان را از دست می دهند و از ادامه رابطه جنسی عاجز می مانند.

به گفته صفری نژاد اسپری های بی حس کننده منجر به افزایش عفونت های دستگاه تناسلی در زنان می شود پس باید با تجویز و صلاح دید پزشک استفاده شوند. حال آن که متأسفانه این نوع اسپری ها  در داروخانه ها بدون نسخه به فروش می رسند.

وی در ادامه گفتگو با شفا آنلاین افزود: همچنین مکمل هایی که با قیمت 60 تا 120 هزار تومان در داروخانه ها و یا تلفنی به فروش می رسند،نیز بی تأثیرند.

استاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تأکید کرد: به بنرهای موجود در داروخانه ها مبنی بر درمان تمام اختلالات جنسی به صورت یک جا نباید اعتماد و اعتنا کرد.

وی یادآور شد: از نظر علم پزشکی برای درمان اختلالات جنسی درمان گیاهی وجود ندارد و این ادعا که حل اختلالات نعوظ – میل جنسی و زود انزالی به صورت یک جا امکان پذیر است نیز به هیچ عنوان صحت ندارد.

جراح و متخصص کلیه و مجاری ادرار توصیه کرد: در صورت بروز هر گونه اختلالات جنسی زوجین باید با مراجعه به پزشکان مربوطه برای درمان اقدام نمایند؛ از طرفی هزینه درمان های اصولی این چنینی بسیار کمتر از خود درمانی و مصرف داروهای بدون نسخه از داروخانه ها ست.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
0
0
من مبتلا به دیابت نوع ۲هستم قدرت نعوظ را ازدست دادم برای درمان مشکلات جنسی چکارکنم
مدیر پایگاه باسلام
درصورت تمایل
 می توانید با کلینیک دکترارمنده جراح کلیه ومجاری ادراروبیماری های جنسی  به شماره66502727تماس بگیرید.ضمنا می توانید ازکلینیک دکترنوروزی دربیمارستان پارسیان نیز استفاده نمایید.
امید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۳
0
0
من دوچارزودانزالیم چه داروهای بایدمثرف کنم
مدیر پایگاه باسلام
شما برای بررسی وضعیت و نوع اختلال جنسی تان باید به ارولوژیست یا سکسولوژیست مراجعه نمایید تا درمان وداروی مناسب ارایه شود
ناشناس
|
Canada
|
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۹
0
0
دچارنعوظ کن وعدم حفظ آن وعدم احساس جنسی می باشم در دومرحله آزمایش خون طبق نظر روانپزشک ومتخضض داخلی موردی مشاهده نشده درضمن قرص های ولبان ۷۵ و ویتامین e400 و ویگرا و تادالافیل و یوهمبین هیچ اثری نداشته راهنمایی فرمائید
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: