هدف ما این است که ارتباط مان همیشه با جامعه خیّرین و خدمت گزاران برقرار باشد و در این راستا نیز دست مردم عزیز را میبوسیم که ما را به عنوان خدمتگزار خودشان در سازمان بهزیستی قبول کرده اند
مدیر سازمان بهزیستی شمیرانات از ارائه کمک رسانی به مددجویان در قالب کمکهای نقدی و معیشتی و درمانی خبر داد.عمادی مدیر سازمان بهزیستی شمیرانات در گفت و گو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان, در رابطه با فعالیت " پویش همدلی در ماه مبارک رمضان " به منظور کمک رسانی به مددجویان اظهار کرد: یکی از اهداف سازمان بهزیستی، حمایت از جامعه و هدف آن این است که قسمتی از تامین این پویش را با توجه به بودجه و امکانات خودمان و خیرین انجام میدهیم و مشارکتهای مردمی نیز به قسمت اعظمی از کارهای ما کمک میکنند و به طور کلی، خیرین، بنیادهای خیریه، شرکتها و نهادهای مردمی در این زمینه با ما همکاری میکنند.
وی بیان کرد: این کار در طول سال نیز انجام میشود، امّا در بعضی اعیاد، مراسمها و ماههای خاص برجستهتر میشود که یکی از آن ماهها ماه مبارک رمضان است و امسال هم به تناوب سالهای گذشته، ما این برنامه را در قالب " پویش یا ضیافت همدلی در ماه مبارک رمضان " داریم که از تاریخ ۲۵ فروردین آغاز شده و تا ۲۲ اردیبهشت ادامه دارد.
مدیر سازمان بهزیستی شمیرانات گفت: در این پویش، هدف سازمان این است که حمایت و جذب حداکثری از جامعه خیّرینش داشته باشد و مشارکتهای مردمی را افزایش دهد که بتواند به جامعه هدف خدمات رسانی بهتری کند و این خدمت رسانی در دو جبهه نقدی و غیر نقدی اتفاق خواهد افتاد.
عمادی ادامه داد: کمکهای نقدی که از اوایل ماه آغاز شده و تا به حال ۲۱۸ میلیون تومان وجه نقد در شهرستان شمیرانات جمع آوری شده است که در قالب کمکهای معیشتی و درمانی به حدود ۸۰ نفر از مددجویان ارائه دادیم و همچنان ادامه دارد و کمکها غیرنقدی هم شامل یستههای کمک معیشتی اقلام و وسایل بهداشتی، درمانی و دارویی به خصوص در این شرایط کرونا، تامین هزینههای درمانی و بیمارستانی، تهیه جهیزیه و حتی کمک هزینههای مسکن است.
وی افزود: هدف ما این است که تا پایان این ماه حداقل به ۲ هزار بسته سبد کالا برسیم و این سبد کالا شامل وسایلی از جمله برنج، حبوبات، گوشت یا مرغ، روغن، رب و دیگر اقلام موردنیاز خانوار است که قیمت هر سبد کالا حدود ۶۰۰ الی ۷۰۰ هزار تومان میشود که ان شاءالله به جامعه هدفمان میرسانیم.
مدیر سازمان بهزیستی شمیرانات گفت: هدف ما این است که ارتباط مان همیشه با جامعه خیّرین و خدمت گزاران برقرار باشد و در این راستا نیز دست مردم عزیز را میبوسیم که ما را به عنوان خدمتگزار خودشان در سازمان بهزیستی قبول کرده اند و ما را لایق همراهی و کمک رسانی دانستند و بدانند که ما به عنوان یک خدمتگزار امانت دار آنها هستیم.