کد خبر: ۲۷۸۵۵۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۷ - ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - 2021April 17
با هماهنگي مقام قضايي اين کافه رستوران متخلف پلمب و مالک آن نيز براي سير مراحل قانوني به دادسرا معرفي شد.
شفاآنلاین>سلامت>معاون نظارت بر اماکن عمومی تهران بزرگ از شناسايي و پلمب يک کافه رستوران متخلف در شرق تهران خبر داد و گفت: متصدي اين واحد صنفي، در اين اوضاع نابسامان کرونايي و همه گیری موج چهارم، محل کسب خود را به پاتوقي براي دورهمي ها شبانه و خلاف شئونات اخلاقی تبديل کرده بود. 
 
به گزارش خبرنگار شفاآنلاین: سرهنگ"نادر مرادی" گفت: روز گذشته بیست و هفتم فروردین ماه مأموران معاونت نظارت بر اماکن عمومي پليس امنيت پايتخت، خبري در خصوص اجتماع و دورهمي هاي شبانه در يک کافه رستوران معروف در شرق تهران دريافت کردند که بلافاصله مراتب در دستور کار تيمي از کارشناسان اين پليس قرار گرفت.
وي افزود:در بررسي و بازديد صورت گرفته از اين واحد صنفي مشخص شد که حدود100نفر مرد و زن بدون رعايت پروتکل هاي بهداشتي و فاصله گذاري اجتماعي در اين کافه رستوران حضور داشته و بي توجه به وضعيت کرونايي اين روزهاي جامعه، دور هم جمع شده بودند.
مرادی با اشاره به اينکه تخلفات اين واحد صنفي کاملا محرز بوده و متصدي مربوطه نيز به آن اذعان داشت،تصريح کرد: با هماهنگي مقام قضايي اين کافه رستوران متخلف پلمب و مالک آن نيز براي سير مراحل قانوني به دادسرا معرفي شد.
برچسب ها: پلمپ ، رستوران ، دورهمی ، کافه
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: