کد خبر: ۲۷۷۵۹۹
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۶ - ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - 2021April 05
یکی از مواردی که باعث رعایت بیشتر دستورالعمل ها توسط آحاد مردم می شود موضوع ارتقای سطح دانش و آگاهی مردم درباره بیماری کروناست.
شفاآنلاین>سلامت>یک متخصص عفونی گفت: در حال حاضر نمی‌دانیم که واکسن‌های کرونای موجود در طولانی مدت چه میزان اثر بخشی دارند.
به گزارش شفاآنلاین:داوود یادگاری نیا، متخصص بیماری‌های عفونی و گرمسیری  با اشاره به آخرین وضعیت بیماری کرونا در کشور، اظهار کرد: در حال حاضر وضعیت کشور از نظر شیوع بیماری کرونا بسیار شکننده و ناپایدار است و اگر مردم دستورالعمل های بهداشتی مانند زدن ماسک و فاصله گذاری اجتماعی را به طور دقیق رعایت نکنند شاهد افزایش موارد بستری و فوتی ها خواهیم بود.

او ادامه داد: یکی از مواردی که باعث رعایت بیشتر دستورالعمل ها توسط آحاد مردم می شود موضوع ارتقای سطح دانش و آگاهی مردم درباره بیماری کروناست. در حال حاضر نمی دانیم که واکسن‌های کرونای موجود چه میزان اثر بخشی دارند و ممکن است در طولانی مدت از سطح ایمنی و اثر بخشی پایینی برخوردار باشد.

یادگاری گفت: امروزه تنها ابزار در دسترس مردم برای پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونای انگلیسی همان زدن ماسک، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و کاهش ترددها است.
برچسب ها: واکسن ، کرونا ، مبهم
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: