کد خبر: ۲۷۷۵۰۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۳ - ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - 2021April 04
عمده پزشکان، پرستاران و سایر کادر درمان بخش‌های دولتی نیز واکسیناسیون شدند و از این به بعد نیز کادر درمان در بخش خصوصی واکسیناسیون خواهند شد.
شفاآنلاین>سلامت>تاجرنیا گفت: با توجه به میزان واردات واکسن کرونا تا آخر فروردین، تمام کادر درمان بخش خصوصی و دولتی این واکسن را دریافت خواهند کرد.
 به گزارش شفاآنلاین:علی تاجرنیا معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان نظام پزشکی با بیان اینکه از حدود یک ماه پیش واکسیناسیون کادر درمان شروع شده است، اظهار کرد: دستورالعمل واکسیناسیون توسط وزارت بهداشت اعلام شده است به طوری که در فاز اول کادر درمان مورد واکسیناسیون قرار گرفتند.

او افزود: در فاز یک برای واکسیناسیون، تقسیم بندی‌های صورت گرفت به طوری که شاغلان در بخش‌های آی سی یو، کرونا و اورژانس در اولویت دریافت واکسن قرار گرفتند. عمده واکسن‌هایی که تا به این لحظه به داخل کشور رسیده به کادر درمان اختصاص یافته است. از این هفته با توجه به هماهنگی‌های به عمل آمده، کادر درمان در بخش خصوصی که در معرض خطر هستند نیز واکسینه می‌شوند.

تاجرنیا با اشاره به اینکه بسیاری از بیماران در صف اول مراجعه به مطب‌های پزشکان عمومی و یا سایر پزشکان هستند، گفت: واکسیناسیون کادر درمان در بخش خصوصی با هماهنگی وزارت بهداشت آغاز خواهد شد به طوری که محموله ۱۰۰ هزار تایی از واکسن اسپوتنیک برای کادر درمان اخیرا اختصاص یافته است.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان نظام پزشکی با اشاره به اینکه واکسیناسیون در کل کشور به موازات هم انجام شده است، تصریح کرد: عمده پزشکان، پرستاران و سایر کادر درمان بخش‌های دولتی نیز واکسیناسیون شدند و از این به بعد نیز کادر درمان در بخش خصوصی واکسیناسیون خواهند شد.

او یادآوری کرد: ۲۱۰ نظام پزشکی در شهرستان‌ها داریم که با همکاری شبکه بهداشت و درمان، تزریق واکسن را برای بخش خصوصی انجام خواهند داد. با توجه به میزان واردات واکسن کرونا تا آخر فروردین، تمامی کادر درمان بخش خصوصی و دولتی این واکسن را دریافت خواهند کرد.
برچسب ها: کادر ، درمان ، واکسن
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: