کد خبر: ۲۷۴۹۲۸
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۸ - ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - 2021February 27
پیرحسین کولیوند رئیس سازمان اورژانس کشور پیش از ظهر امروز (شنبه) ٩ اسفندماه با حضور در فدراسیون پزشکی ورزشی با دکتر غلامرضا نوروزی دیدار و گفت وگو کرد.
شفاآنلاین>سلامت> فدراسیون پزشکی ورزشی و سازمان اورژانس کشور تفاهم نامه همکاری امضاء کردند.

به گزارش شفاآنلاین: پیرحسین کولیوند رئیس سازمان اورژانس کشور پیش از ظهر امروز (شنبه) ٩ اسفندماه با حضور در فدراسیون پزشکی ورزشی با دکتر غلامرضا نوروزی دیدار و گفت وگو کرد.

در این دیدار دو طرف در خصوص زمینه های همکاری مشترک به بحث و تبادل نظر پرداختند و در نهایت به منظور ارائه خدمات بهینه به ورزشکاران تفاهم نامه همکاری امضا شد.

  پیش از این غلامرضا نوروزی در چهل و دومین جلسه ستاد مقابله با کرونا در ورزش اظهار امیدواری کرد که نظارت‌ها بر اجرای پروتکل‌ها و همکاری فدراسیون‌های مختلف در این زمینه همچنان ادامه یابد. 

وی گفت: اتخاذ تدابیر لازم از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بین عموم مردم و همچنین جامعه ورزش در هفته‌های گذشته باعث کاهش چشمگیر پاندمی کرونا در سطح کشور شد و همه تلاش‌ها در جهت کاهش روند این بیماری است. در این میان در ورزش کشور رعایت پروتکل‌های بهداشتی با توجه به نظارتی که صورت می‌گیرد قابل قبول است به طوری که دیدیم در روزهای گذشته برخی فدراسیون‌ها همکاری بسیار خوبی در این رابطه با فدراسیون پزشکی - ورزشی داشتند.ایرنا

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: