کد خبر: ۲۷۴۲۶۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۷ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۹ - 2021February 19
در حال حاضر روزانه بین ۴۰۰ تا ۴۵۰ تصادف در تهران رخ می‌دهد که حدود ۲۰ درصد از این حوادث مربوط به تصادف عابربانک پیاده است. امروزه شدت حادثه‌ها و تصادف در میان عابران پیاده بیشتر است
شفاآنلاین>سلامت>رئیس اورژانس تهران گفت: اعمال محدودیت‌های کرونایی در تهران باعث شده است تا میزان تردد در سطح شهر کاهش پیدا کند.
به گزارش شفاآنلاین:پیمان صابریان رئیس اورژانس تهران  با اشاره به تاثیر اعمال محدودیت‌های کرونایی در کشور و به ویژه تهران اظهار کرد: نتایج تاثیر اعمال هرگونه محدودیت بین یک ماه تا ۴۰ روز بعد مشخص خواهد و به طور کلی اعمال این محدودیت‌های کرونایی در تهران باعث شده تا میزان تردد در سطح شهر کاهش پیدا کند و ماموران اورژانس در مدت زمان کم تری بر بالین بیماران و صحنه‌های حوادث حاضر شوند.

او ادامه داد: در حال حاضر روزانه بین ۴۰۰ تا ۴۵۰ تصادف در تهران رخ می‌دهد که حدود ۲۰ درصد از این حوادث مربوط به تصادف عابربانک پیاده است. امروزه شدت حادثه‌ها و تصادف در میان عابران پیاده بیشتر است و این موضوع نشان دهنده این است که رانندگان وحتی خود افراد پیاده باید با دقت بیشتری در سطح شهر تردد داشته باشند.

رئیس اورژانس تهران بیان کرد: متاسفانه معابر و خیابان‌های تهران استاندارد‌های لازم را نداشته و این معابر ایمن برای عابران پیاده نیست. نقاط پر حادثه خیز به کمک GSI تهیه و در اختیار شهرداری برای رفع نواقص گذاشته شده است.

صابریان گفت: در حال حاضر دو بالگرد هوایی در تهران وجود دارد و با کمک شهرداری پد‌های بالگرد هوایی خوبی در نقاط مختلف شهر طراحی و ساخته شده است؛ امروزه تهران دارای دو بالگرد است و بر اساس استاندارد‌های بین المللی باید به ازای هر یک میلیون نفر جمعیت یک بالگرد باید در آن منطقه باشد.
برچسب ها: حوادث ، ترافیک ، عابر
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: