کد خبر: ۲۷۴۰۴۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۱ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - 2021February 16
نخستین سخنران مدعو درباره مسائل کشور در گذشته و حال و سخنران دیگر بصورت اختصاصی در مورد مسائل یکساله جامعه پزشکی و همچنین اتفاقات اخیر و پیشروی کشور می پردازند.

شفاآنلاین>سلامت> دبیر تشکیلات و مجمع انجمن اسلامی جامعه پزشکی ایران از برگزاری بیست وهشتمین مجمع انجمن اسلامی جامعه پزشکی ایران خبر داد و گفت: این مجمع با هدف پاسداشت ایثارگری‌های جامعه پزشکی کشور در مقابله با همه‌گیری کرونا برگزار می‌شود.

به گزارش شفاآنلاین: هادی عبداللهی اعلام خبر بیست وهشتمین مجمع، به تشریح برنامه های آن پرداخت و گفت: بیست وهشتمین مجمع انجمن اسلامی جامعه پزشکی ایران روز جمعه اول اسفند ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ با گزارش محمدرضا ظفرقندی دبیرکل انجمن آغاز خواهد شد و سپس سخنرانان به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

وی ادامه داد: نخستین سخنران مدعو درباره مسائل کشور در گذشته و حال و سخنران دیگر بصورت  اختصاصی در مورد مسائل  یکساله جامعه پزشکی و همچنین اتفاقات اخیر و پیشروی کشور می پردازند.

دبیر مجمع انجمن اسلامی جامعه پزشکی ایران با بیان اینکه در پنل سیاسی که عصر جمعه اول اسفند از ساعت ۱۸ تا ۲۰ برگزار می شود، تصریح کرد: در این پنل سه تن از تحلیل گران و کارشناسان سیاسی و اجتماعی کشور در مورد انتخابات ریاست جمهوری و ابعاد مختلف در داخل و خارج آن به ایراد سخن و تحلیل خواهند پرداخت و در پایان به سوالات  اعضای حاضر پنل  پاسخ داده خواهد شد.

وی افزود: لازم است تاکید کنم که برنامه پنل صنفی قبل از افتتاحیه مجمع در روز پنجشنبه ۳۰ بهمن از ساعت ۱۸ تا 20 و 30 در مورد مسایل و مشکلات جامعه پزشکی در دوره بیماری کوید۱۹ و همچنین واکسیناسیون کرونا و تعرفه های پزشکی و مالیات پزشکان و همچنین  نسخ الکترونیک و مسائل بیمه ای با حضور مسولان نظام پزشکی و بیمه تامین اجتماعی و وزارت بهداشت برگزار می شود و در این پنل به سوالات اعضای انجمن و دیگر میهمانان شرکت کننده از جامعه پزشکی پاسخ داده خواهد شد.

عبداللهی دبیر تشکیلات انجمن اسلامی جامعه پزشکی خاطرنشان کرد: قطعنامه مفصل این تشکل در باره مسائل جاری کشور در زمینه های مختلف سیاسی و اجتماعی و مسائل یکسال گذشته و پیش روی جامعه پزشکی کشور هفته آینده صادر می شود که به همه خبرگزاری های کشور ارسال خواهد شد.

وی افزود: این مجمع به پاسداشت یاد و نام همه شهدای وطن بخصوص شهدای مدافع سلامت و زحمات و خدمات بی شائبه و ایثارگرانه و جانفشانی های  جامعه پزشکی خواهد پرداخت.

بیست و هشتمین مجمع انجمن اسلامی جامعه پزشکی ایران با حضور شخصیت های سیاسی و اجرایی و صنفی کشور و اعضای انجمن در سراسر کشور و با پاسداشت ایثارگری های شهدای جامعه پزشکی کشور در ایام یکساله اخیر در همه گیری بیماری کرونا  بصورت عمدتا مجازی و با تعدادی  محدود از اعضای شورای مرکزی انجمن با  رعایت موازین و پروتکل های بهداشتی در کانون توحید برگزار می شود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: