کد خبر: ۲۷۳۵۷
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۱ - ۱۶ تير ۱۳۹۳ - 2014July 07
حضور علیرضا حقیقی در بیمارستان کودکان محک؛
شفا آنلاين-علیرضا حقیقی دروازه بان شماره یک تیم ملی کشورمان دیروز با حضور در مؤسسه خیریه حمایت از کودکان سرطانی محک باردیگر نشان داد که ورزش و فوتبال می‌تواند در خدمت دوستی و خوشبختی قرار بگیرد و باعث شادی و نشاط حتی در بین کودکان سرطانی شود.
به گزارش شفا آنلاين،وی که سال قبل به همراه جواد نکونام کاپیتان تیم ملی کشورمان و وحید مظاهری به عیادت از کودکان محک رفته بود این بار به تنهایی در مؤسسه خیریه محک حاضر شد تا نشان دهد که هنوز در فکر این کودکان است و بار دیگر می‌خواهد لحظات شیرینی را در کنار این کودکان خلق کند.

دروازه‌بان شماره یک تیم ملی کشورمان در برزیل دیروز در میان استقبال خبرنگاران و هوادارانش به مؤسسه محک آمد و ابتدا پیراهنی را که در بازی با آرژانتین به تن کرده بود در یک تابلوی قاب شده به این مؤسسه اهدا کرد تا با فروش آن عوایدش صرف کودکان محک شود.



باز هم به مؤسسه محک خواهم آمد

حقیقی سپس در سالن کنفرانس مؤسسه محک حاضر شد و چند کلامی به صحبت پرداخت.



وی گفت: من همیشه با مؤسسه محک در رابطه هستم و دوست دارم اگر کاری از دستم برمی‌آید برای کودکان بی‌سرپرست و سرطانی انجام دهم و امیدوارم که بتوانم با این حرکت روحیه‌ای برای مبارزه و زندگی به این کودکان داده باشم و درواقع خودم نیز با حضور در کنار آن‌ها روحیه می‌گیرم و انگار دوباره متولد شده‌ام.

دروازه‌بان تیم ملی کشورمان در پایان سخنانش از تمام کسانی که برای این کودکان زحمت می‌کشند تشکر کرد و گفت: من امروز پیراهن خود را به این بچه‌ها هدیه دادم. این پیراهن ارزش معنوی زیادی برای من داشت اما با این حال آن را تقدیم مؤسسه محک کردم تا کمک کوچکی از لحاظ مادی و معنوی برای این کودکان کرده باشم و امیدوارم که هرچه زودتر شفا یابند و به آغوش گرم خانواده‌های خود بازگردند و مطمئن باشید که باز هم به مؤسسه محک خواهم آمد.









حقیقی بازنده ضیافت پنالتی‌ها





سپس علیرضا حقیقی به سالن برگزاری مراسم نمادینی که توسط مسئولان مؤسسه محک ترتیب داده شده بود و جمعیت زیادی از کودکان محک به همراه خانواده‌هایشان و همچنین علاقه‌مندان او در آنجا حضور داشتند رفت تا دقایقی به رویارویی فوتبالی با بچه‌های محک بپردازد. در بین جمعیت و در دستان تعدادی از کودکان محک پلاکاردهایی بود که برروی آن عبارت‌های «اینجا امید ادامه دارد» و «سرطان پایان زندگی نیست» نقش بسته بود و نظر هر بیننده‌ای را جلب می‌کرد.



دروازه‌بان تیم ملی کشورمان با پوشیدن پیراهن محک در درون دروازه قرار گرفت تا بچه‌های تیم محک به او پنالتی بزنند که این حرکت با گزارش و شمارش معکوس انوشیروان آریامنش گزارشگر شبکه خبر و تشویق حضار همراه بود و فضای بانشاطی را به وجود آورده بود.





بازیکنان محک از فاصله نزدیک پنالتی‌ها را می‌زدند و حقیقی بعد از گل شدن پنالتی‌ها سرش را به نشانه تأسف تکان می‌داد. همچنین زننده هر ضربه بلافاصله با علیرضا حقیقی دست می‌داد و نفر بعدی پشت توپ قرار می‌گرفت. در هنگام زدن یکی از پنالتی‌ها حقیقی مانع از گل شدن ضربه شد. اما داور خطای حقیقی و تکرار ضربه را اعلام کرد که پس از نواختن مجدد، این بار وی پایش را از روی توپ بلند کرد تا توپ گل شود.



پس از پایان ضیافت پنالتی‌ها، بازار گرفتن عکس و امضا از دروازه‌بان بلند قامت تیم ملی کشورمان حسابی داغ بود و حقیقی با رویی گشاده و خندان به تمامی درخواست‌ها جواب مثبت می‌داد و با تمام کودکان محک و طرفدارانش عکس یادگاری گرفت.





ایران
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: