کد خبر: ۲۷۳۳۹۷
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۰ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - 2021February 07
وزیر آموزش و پرورش:
حاجی میرزایی اظهار کرد:یکی از مهم‌ترین عواملی که می‌توان به آن پی برد توان حرف زدن است، یادگیری مهم است چرا که می‌تواند جوامع را تحت تاثیر قرار دهد.
شفاآنلاین>اجتماعی>حاجی میرزایی گفت: یکی از اهداف ما ارتقای سواد آب و انرژی و آگاهی بخشی در مدارس است که جزو اولویت‌های اصلی آموزش و پرورش است.

به گزارش شفاآنلاین:حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در مراسم امضای تفاهم نامه در زمینه اصلاح الگوی مصرف و ارتقای بهره‌وری آب و انرژی که میان وزارت نیرو و آموزش و پرورش برگزار شد، گفت: یکی از مهم‌ترین رفتار‌های بشر در طول زندگی کیفیت بهتر زیستن است.

او ادامه داد: یکی از مهم‌ترین عواملی که می‌توان به آن پی برد توان حرف زدن است، یادگیری مهم است چرا که می‌تواند جوامع را تحت تاثیر قرار دهد.

وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: ما در آموزش و پرورش شایستگی‌هایی را تعریف کرده‌ایم که محصلان ما بتوانند اثر گذار باشند، بدون شک یکی از قابلیت‌های ممتاز این است که ما باید با دارایی‌های خود چگونه رفتار کنیم.

حاجی میرزایی گفت: ارتقای سواد آب و انرژی، آگاهی بخشی و فرهنگ‌سازی، ایجاد نگرش و تغییرات رفتاری مثبت پایدار در جامعه مخاطب وزارت آموزش‌وپرورش و دانش آموزان جهت حفظ منابع آبی و به‌ کارگیری الگو‌های صحیح مصرف آب و انرژی از اهداف کلی این تفاهم‌نامه است.

او اضافه کرد: ارتقای سطح آگاهی از طریق ارائه آموزش‌های لازم در راستای اصلاح الگوی مصرف آب و انرژی، کاهش هزینه‌های مصرف آب و انرژی و اصلاح الگوی مصرف آب و انرژی از دوره پیش‌دبستانی تا دانشگاه از اهداف عملیاتی این تفاهم‌نامه است.yjc

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: