کد خبر: ۲۷۰۱۳۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۵ - ۱۱ دی ۱۳۹۹ - 2020December 31
وزیر کشور:
وزیر کشور اظهار کرد:وقتی روند کار را از ابتدای شیوع بیماری تا امروز رصد می‌کنیم می‌بینیم چالش‌های داشتیم، در ابتدا کیت و ونتیلاتور و تخت نداشتیم، اما اکنون انباشتی از تجربه و تجهیزات پزشکی داریم که نتیجه تلاش کادر درمان و وزارت بهداشت است .
شفاآنلاین>سلامت>فضلی گفت: نیرو‌های پرتلاش وزارت بهداشت توانسته اند در همه امور تحقیقات، رصد، بهداشت، درمان، تامین نیاز‌های بهداشتی، درمانی و نیروی انسانی موفق باشند.

به گزارش شفاآنلاین:رحمانی فضلی وزیر کشور در حاشیه جلسه قرارگاه ستاد مقابله با کرونا در وزارت بهداشت اظهار کرد: جلسات مشترکی هر هفته داریم.این هفته از رصدخانه سلامت بازدید کردیم و باید بدانید که نیرو‌های پرتلاش وزارت بهداشت توانسته اند در همه امور تحقیقات، رصد، بهداشت، درمان، تامین نیاز‌های بهداشتی، درمانی و نیروی انسانی موفق باشند.

او افزود: وقتی روند کار را از ابتدای شیوع بیماری تا امروز رصد می‌کنیم می‌بینیم چالش‌های داشتیم، در ابتدا کیت و ونتیلاتور و تخت نداشتیم، اما اکنون انباشتی از تجربه و تجهیزات پزشکی داریم که نتیجه تلاش کادر درمان و وزارت بهداشت است و با طرح منسجم و هوشمند شهید سلیمانی سطح کار را به سطح استانی و شهرستانی بردیم و اکنون دوستان در سطح محلات و خانواده فعالیت می‌کنند و منابع و اولویت‌ها به طور دقیق توزیع می‌شود.

 فضلی با بیان اینکه روند بیماری کرونا در کشور کاهش است، گفت: باید یادمان باشد همکاری مردم موجب شد که روند بیماری نزولی شود و استمرار روند نزولی بیماری نیازمند مشارکت مردم است البته می‌دانیم که مردم در زحمت هستند و دوران پر تنشی را می‌گذراندند، اما مردم باید بدانند ثبات روند نزولی بیماری مستلزم همکاری آنهاست.yjc

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: