کد خبر: ۲۶۹۶۳۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۵ - ۰۳ دی ۱۳۹۹ - 2020December 23
واکسن تولیدی این شرکت حاوی مواد ژنتیکی پروتئین سنبله کروناویروس است و به نظر نمی رسد تغییرات کد ژنتیکی مشاهده شده در نوع جدید، باعث تغییر ساختار پروتئین سنبله شود.
شفاآنلاین>سلامت>شرکت داروسازی آسترازنکا اعلام کرده است که واکسن کرونای تولید شده این شرکت به احتمال خیلی زیاد در برابر نوع جدید کروناویروس اثربخش است.

به گزارش شفاآنلاین:شرکت داروسازی انگلیسی آسترازنکا اعلام کرد: واکسن کروناویروس تولیدی این شرکت از اثربخشی لازم در برابر نوع جدید کروناویروس برخوردار است و مطالعات بیشتری در مورد بررسی کامل تاثیر جهش ویروس در حال انجام است.

بنابر اعلام شرکت داروسازی آسترازنکا، واکسن تولیدی این شرکت حاوی مواد ژنتیکی پروتئین سنبله کروناویروس است و به نظر نمی رسد تغییرات کد ژنتیکی مشاهده شده در نوع جدید، باعث تغییر ساختار پروتئین سنبله شود.

شرکتهای داروسازی در تلاش هستند تا واکسن کووید-19 تولیدی خود را در برابر نوع جدید کروناویروس که از قابلیت انتقال سریع برخوردار است و در انگلیس شیوع پیدا کرده مورد بررسی و آزمایش قرار دهند.

شرکت داروسازی آسترازنکا اعلام کرده است: با واکسیناسیون، سیستم ایمنی بدن آموزش می بیند که بسیاری از بخشهای مختلف پروتئین سنبله را تشخیص دهد و بنابراین درصورتیکه بعدها در معرض ویروس قرار گیرد می تواند آن را از بین ببرد.

 جهش کروناویروس موسوم به B.1.1.7 ممکن است 70 درصد قدرت سرایت بیشتری داشته باشد و برای کودکان هم خطرناکتر باشد.
ایسنا
برچسب ها: واکسن ، کویید19 ، آسترازنکا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: