کد خبر: ۲۶۸۸۸۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۰ - ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - 2020December 09
باید این خدمات، برای نشان دادن ابعاد ملی این طرح بزرگ به جهانیان و همچنین نسل های آینده، مستندسازی شود.
 شفاآنلاین>سلامت>در راستای به تصویر کشیدن حماسه های مدافعان سلامت و اقدامات بسیج ملی مبارزه با کرونا به ویژه گام چهارم این برنامه ملی که با عنوان طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با رویکرد محله محور و خانواده محور مبتنی بر برنامه "هر خانه یک پایگاه سلامت" در سراسر کشور در حال اجرا است، تفاهم نامه ای بین وزارت بهداشت و بنیاد فرهنگی روایت فتح، امضا شد.
به گزارش شفاانلاین:دکتر کیانوش جهانپور اظهار داشت: مستندسازی حماسه های مدافعان سلامت و خدمات ارائه شده در دوران پاندمی کرونا، مورد تاکید ویژه مقام معظم رهبری و وزیر بهداشت است. رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که باید یک شهید آوینی دیگر برای روایت فتح گونه از خدمات مدافعان سلامت، فعالیت کند و وزیر بهداشت نیز بارها بر لزوم مستندسازی خدمات و همچنین بسیج ملی مقابله با کرونا، توجه ویژه دارد.
 
وی افزود: در گام چهارم بسیج ملی مبارزه با کرونا (طرح شهید حاج قاسم سلیمانی)، خدمات گسترده ای با همکاری بین بخشی به ویژه سازمان بسیج و هلال احمر، دستگاه های اجرایی، سازمان های مردم نهاد و مردم ارائه می شود که باید این خدمات، برای نشان دادن ابعاد ملی این طرح بزرگ به جهانیان و همچنین نسل های آینده، مستندسازی شود.
 
رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: خوشبختانه در استانهای کشور، اقدامات بسیار ارزشمندی در راستای اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی با همکاری بین بخشی در حال انجام است و بنیاد فرهنگی روایت فتح می تواند در زمینه به تصویر کشیدن این طرح و سایر تولیدات حوزه سلامت با وزارت بهداشت، همکاری داشته باشد تا روایت فتح گونه ای از این خدمات، ماندگار شود.
وبدا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: