کد خبر: ۲۶۸۷۶۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۸ - ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - 2020December 07
مدیر کل نظارت بر خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت بر نظارت غیرحضوری برعملکرد مراکز درمانی و موسسات در دوران شیوع کرونا خبر داد.
 شفاآنلاین>سلامت>مهدی قنادی با اشاره به نظارت‌های دقیق سازمان بیمه سلامت بر ارائه خدمات در مراکز درمانی و مؤسسات گفت: نظارت‌های بیمه سلامت بر عملکرد مراکز طرف قرارداد به دو گونه است، نظارت حضوری که به طور مستقیم کارشناس بیمه سلامت به مرکز مراجعه کرده و عملکردها رصد می‌شود؛ بر این اساس خدمات ارائه شده مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

به گزارش شفاآنلاین:مدیر کل نظارت بر خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت افزود: همچنین نظارت غیر حضوری نیز وجود دارد که برای آن دستورالعمل خاصی آماده شده است، و با توجه به شیوع بیماری کرونا از ادارات کل درخواست شده که بخش عمده‌ای از نظارت‌ها به صورت غیر حضوری انجام شود، لذا بر اساس اسناد و مدارک ارسالی توسط مراکز برای بیمه سلامت و تحلیل اطلاعات و ارزیابی عملکرد مؤسسه و مقایسه آن با عملکرد ماه و سال قبل و همچنین بررسی بر اساس شاخص‌های استانی و کشوری، نظارت غیر حضوری انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: یک بخش از منابع برای بررسی عملکرد یک مؤسسه تماس‌های تلفنی بیمه شدگان است، بنابراین به صورت غیر حضوری اطلاعات چند سال مؤسسه ارزیابی شده و در صورت نیاز نظارت حضوری نیز انجام می‌شود.
برچسب ها: نظارت ، عملکرد ، درمانی
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: