کد خبر: ۲۶۸۲۷۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۰ - ۰۷ آذر ۱۳۹۹ - 2020November 27
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران مطرح کرد؛
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران، در ارتباط با یک قلم داروی بیماران کرونایی بستری در بیمارستان ها توضیحاتی ارائه داد.
شفاآنلاین>سلامت> معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران، در ارتباط با یک قلم داروی بیماران کرونایی بستری در بیمارستان ها توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش شفاآنلاین:فرشاد علامه، در خصوص نحوه تجویز داروی «رمدسیویر» در بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی تهران، گفت: خوشبختانه این موضوع در دانشگاه علوم پزشکی تهران به خوبی مدیریت شده و به رغم عدم وجود شواهد کافی مبنی بر اثربخشی این دارو بر کاهش مرگ و میر ناشی از کرونا، توانستیم با تدوین شیوه نامه دانشگاهی، نظارت مناسب و بدون هیچ محدودیتی در بیمارستان‌ها بنا به تشخیص پزشک در اختیار بیماران کووید ۱۹ قرار دهیم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران، همچنین با اشاره به اقدامات معاونت درمان دانشگاه برای کمک به کاهش مورتالیتی کرونا در بیمارستان‌ها و ارائه گزارش عملکرد بیمارستان‌های خدمت دهنده کووید ۱۹، افزود: این گزارش‌ها و تحلیل‌های آماری از وضعیت بیمارستان‌ها از آغاز پاندمی کرونا تاکنون در کشور منحصر به فرد و قابل تعمیم به تمام دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور بوده که منتج به مداخلات فوری و پیشنهادهای اصلاحی در کمک به کاهش مرگ و میر ناشی از کووید ۱۹ شده است.مهر

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: