کد خبر: ۲۶۸۲۴۶
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۰ - ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - 2020November 26
با اعتراف صريح پونه به بزه انتسابي و شناسايي تمامي شاکیان، پرونده برای سير مراحل قضائي به دادسرا ارسال و متهم با صدور قرار مجرميت روانه زندان شد.
شفاآنلاین>اجتماعی>رئيس پايگاه هشتم پليس آگاهي تهران بزرگ از دستگيري خانمی کلاهبردار با 20 فقره کلاهبرداری خبر داد و گفت: متهم با مدارک هویتی یکی از شاکیان مرتکب کلاهبرداری از سایر افراد شده بود. 
 
به گزارش خبرنگار شفاآنلاین:سرهنگ کارآگاه "علي عزيزخاني" در تشريح این خبر گفت: اوايل مهرماه پرونده اي در بازپرسي دادسراي ناحيه 18 تهران با موضوع كلاهبرداري تشکيل و برای پي جويي و کشف جرم به پليس آگاهي ارجاع شد.
وی عنوان کرد: شاکي که يک شهروند خانم بود با حضور در پليس آگاهي در خصوص جزئيات پرونده به کارآگاهان اظهار داشت، چندي پيش خانمي به اسم پونه تحت عنوان كارياب به من مراجعه و مدارك هويتي ام را به بهانه پيدا كردن كار از من گرفت ليکن پس از مدتي متوجه شدم او با سوء استفاده از مداركم از سایر افراد كلاهبرداري کرده و مال باختگان با طرح شکایتی از من شکایت کرده اند.
رئيس پايگاه هشتم پليس آگاهي تهران با تجمیع پرونده شاکی و سایر افراد مال باخته، مخفیگاه پونه و هویت واقعی وی در دستور کار قرار گرفت و کارآگاهان موفق شدند، مخفيگاه پونه را در شهرک وليعصر شناسايي و پس از هماهنگي قضائي و اخذ دستور جلب متهم وی را در مخفیگاهش دستگیر و به پليس آگاهي منتقل دادند.
این مقام پلیسی ابراز داشت: متهم پس از دستگیری به 20 فقره کلاهبرداری اعتراف و اظهار داشت، پس از دريافت مدارك هويتي شاكي از طريق فضاي مجازي چك هاي سرقتي را با نام وی خریداری و با تکمیل متن چک ها، اقلامی مانند زعفران، لوازم خانگي و... خریده ام.
رئيس پايگاه هشتم پليس آگاهي گفت: با اعتراف صريح پونه به بزه انتسابي و شناسايي تمامي شاکیان، پرونده برای سير مراحل قضائي به دادسرا ارسال و متهم با صدور قرار مجرميت روانه زندان شد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: