کد خبر: ۲۶۷۹۷۸
تاریخ انتشار: ۲۲:۴۲ - ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - 2020November 20
شفاآنلاین:دکتر علی نوبخت -رئیس پیشین کمیسیون بهداشت و درمان مجلس -که پس ازپایان دوران نمایندگی ،با حکم وزیربهداشت مسوولیت هایی را در وزارت بهداشت پذیرفته بود،امشب ازتمام مسوولیت ها استعفاء کرد.
به گزارش اختصاصی شفاآنلاین،درمتن استعفای دکتر نوبخت آمده است:
جناب آقای دکترسعید نمکی
باسلام و احترام
با نهایت تاسف بدینوسیله عدم توفیق همکاری با‌ آن رفیق شفیق را اعلام می دارم.چراکه اجرای پیشنهاد مشفقانه حقیر و دوست بلند پایه ما درجلسه مورخ 16/8/99و موافقت اولیه جنابعالی که می توانست باعث وحدت شده و ازجو موجود جلوگیری نماید محقق نشد.ضمن اینکه بعد ازسخنان آنجناب در اصفهان آن هم درکوبیدن علم و دانشمندان پزشکی جان برکف ایران و پاسخ مهعاونت پژوهشی ،متاسفانه راهی برای همکاری بنده با جنابعالی و آن وزارتخانه باقی نگذاشته است.
با آرزوی توفیق -علی نوبخت-30/8/99
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
0
0
علی برکت الله
بهروزبرومند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
0
0
همکار گرامی سرور دکتر علی نوبخت حقیقی بادرود و سپاس بسیار ،شما در ستیز با خودکامگی رژیم پهلوی کوشا بودید پس از آن نیز همواره همه توان خود را در همراهی با پزشکان بکار بستید . اکنون نیز با این حرکت شایسته و بایسته نشان دادید که تباهی سرنوشت مردم و جامعه پزشکی را بویژه در تبه کاری طب سنتی که پیآمد ناخوش آیند آن و ناتوانی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی زیاد شدن وحشتناک و ازارنده COVID-19 ودروغگویی های پیاپی کاربدستان وازرتخانه بودیربرنمی تابید . کناره گیری شما از برنامه های زیانبار خدمتی شایسته به مردم و جامعه پزشکی میباشد . از بلا بدور باشید . ایدون باد دوستدار دکتربهروزبرومند
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: