کد خبر: ۲۶۷۲۶۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۰ - ۱۶ آبان ۱۳۹۹ - 2020November 06
رئیس بخش اورژانس بیمارستان سینا گفت: برخی بیماران نیازمند به درمان های بیمارستان به دلیل کرونا مراجعه ای به بیمارستان ندارند و جان آنها در خطر است.

شفاآنلاین>سلامت>حسین کرمانپور رئیس بخش اورژانس بیمارستان سینا درباره وضعیت این بیمارستان در شرایط کرونا اظهار کرد: خوشبختانه ما در بیمارستان‌ها پذیرفته ایم که باید با این ویروس منحوس زندگی کنیم، به همین دلیل تصمیم گرفته ایم که بخش های اعظمی از بیمارستان ها را تنها برای بیماران کرونایی قرار دهیم. در وضعیت فعلی همه بیمارستان ها باید به بخش های کرونایی و عادی تقسیم شوند تا افراد غیر کرونایی هم ترس برای ورود به بیمارستان ها را نداشته باشند.

به گزارش شفاآنلاین: کرمانپور گفت: این موضوع می تواند  خبر خوشی برای همه افراد باشد؛ زیرا می‌توانند در صورت نیاز به مراکز درمانی مورد درمان قرار بگیرند، بدون این که نگران موضوعی باشند.

او افزود: افرادی که بیماری‌های قلبی و دیابتی دارند، اگر به موقع به مراکز درمانی مراجعه نکنند، حتما آسیب جدی می‌بینند. در واقع ما به سمتی رفته ایم که باید به طریقی با ویروس کرونا زندگی کنیم. در حال حاضر بیمارانی هستند که به دلیل ترس از ویروس کرونا به بیمارستان‌ها مراجعه نمی‌کنند و جان خود را از دست می‌دهند.

کرمانپور گفت: شهر تهران را نمی‌توان قرمز تلقی کرد بلکه رنگ ناشناخته است و وضعیت به سمتی سوق پیدا کرده است که افراد مدتی  به خوبی موارد شیوه نامه های بهداشتی را رعایت می‌کردند، اما با گذشت زمان دیگر توجه ای به آن ندارند؛ این موضوع نشان می‌دهد افراد از یک جایی به بعد خسته شده اند و دیگر آن طور که باید رعایت نمی‌کنند.

او بیان کرد: از مردم تقاضا می‌کنیم که شرایط را به خوبی رعایت کنند، زیرا حدودا یک الی ۲ سال طول می‌کشد تا دارو و واکسن این نوع ویروس منحوس کشف شود.مشکل اساسی فعلی شرایطی است که وقتی افراد  یکبار مبتلا می شوند و بهبود پیدا می کنند، تصور دارند دیگر دچار این ویروس منحوس نمی شوند و به رفتارهای اشتباه خود ادامه می دهند.

برچسب ها: اورژانس ، بیماستان ، کرونا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: