کد خبر: ۲۶۶۸۶۱
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۱ - ۰۸ آبان ۱۳۹۹ - 2020October 29
۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به صورت یکجا و تمام مطالبات کادر بهداشت و درمان تسویه شد. امیدوارم وزارت بهداشت ظرف امروز و فردا این پول را به حساب عزیزان واریز کند.
 شفاآنلاین:معاون امور اقتصادی و هماهنگی برنامه و بودجه سازمان برنامه و بودجه گفت: خوشبختانه تمام مطالبات کادر درمان که حدود ۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بود را به آنها پرداخت کردیم.

به گزراش شفاآنلاین ،سید حمید پورمحمدی با اعلام این خبر به جهان صنعت افزود: کادر درمان در برخی از نقاط کشور از زمان گسترش کرونا تا کنون هیچ معوقه ای را دریافت نکرده بودند. آقای نمکی هم از این موضوع دلخور بودند که با کمک آقای نوبخت دیروز بالاخره تمام معوقات کادر درمان پرداخت شد.

 وی در ادامه گفت:  ۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به صورت یکجا و تمام مطالبات کادر بهداشت و درمان تسویه شد. امیدوارم وزارت بهداشت ظرف امروز و فردا این پول را به حساب عزیزان واریز کند.

در ابلاغیه رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور آمده است: در اجرای مجوز شماره ۳۹۹۴۸/۱ مورخ ۱۴/‏۰۱/‏۹۹‬ مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، این اعتبار از محل منابع یک میلیارد یورویی صندوق توسعه ملی ابلاغ می‌گردد تا با رعایت سایر قوانین و مقررات ذی‌ربط اقدام گردد. بدیهی است اعتبارات مذکور به صورت سایر منابع و در چارچوب موافقتنامه متبادله با این سازمان به مصرف خواهد رسید.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: