کد خبر: ۲۶۶۵۱۹
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۰ - ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - 2020October 22
با همکاری بین ستاد فرماندهی عملیات مدیریت کرونا در کلانشهر تهران و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نقشه ردیابی بیماران کرونایی استان تهیه می‌شود.

شفاآنلاین>سلامت>با پیشنهاد دکتر علیرضا زالی فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران به دکتر آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به منظور بهره‌گیری از ظرفیت‌های تکنولوژیک این وزارت در تهیه نقشه و ردیابی بیماران در استان تهران، همکاری بین این دو نهاد افزایش می‌یابد.

به گزارش شفاآنلاین:از محورهای اصلی این همکاری می‌توان به  تهیه نقشه‌های تردد و تجمع بیماران در شهر تهران به منظور کنترل و جلوگیری از گسترش بیماری به سایر نقاط شهر اشاره کرد که اجرای این طرح می‌تواند نقش موثری در پیشگیری از این اپیدمی در کشور داشته باشد.  

تامین زیر ساخت‌های ارتباطی برای فعالیت‌های دورا پزشکی (تله مدیسین)  به منظور بهره‌مندی از عدالت پزشکی و دسترسی بیشتر همگان به خدمات تخصصی پزشکی از جمله جراحی‌ها و اقدامات تشخیصی از راه دور برای همه نقاط کشور یکی از موارد مهم این همکاری است که به زودی فاز اول آن در یکی از بیمارستان های شهر تهران اجرایی خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، با اجرایی شدن تفاهم های صورت گرفته، نمایشگاه توانمندی‌های هر دو حوزه فناوری اطلاعات و سلامت بر بسترهای ICT و IOT یا اینترنت اشیاء با حضور شرکت های دانش بنیان و فعالان این صنعت نیز برگزار می‌شود.

برچسب ها: کرونا ، ردیابی ، بیماران
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: