کد خبر: ۲۶۵۹۹۵
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۰ - ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - 2020October 13
سلول‌های پوستی شما از آب تشکیل شده است. برای عملکرد بهتر، هر اندام در بدن، باید بدن به درستی هیدراته شود.

شفاآنلاین>سلامت>هنگام نوشیدن آب اتفاقات زیادی برای بدن شما رخ می‌دهد. نوشیدن آب به شما انرژی می‌دهد، به شما کمک می‌کند تا تمرکز کنید، متابولیسم بدن شما را افزایش می‌دهد و به شما کمک می‌کند کمتر احساس گرسنگی کنید. حتی می‌تواند به خلق و خوی کلی شما کمک کند. اما آیا می‌دانید این ماده همچنین می‌تواند به سلامت پوست شما کمک کند و حتی می‌تواند کمک کند جوان‌تر به نظر برسید؟

به گزارش شفاآنلاین:سلول‌های پوستی شما از آب تشکیل شده است. برای عملکرد بهتر، هر اندام در بدن، باید بدن به درستی هیدراته شود. طبق مقاله منتشر شده توسط دانشکده پزشکی و بهداشت عمومی در دانشگاه ویسکانسین-مدیسون، بدون مقدار کافی آب، پوست شما به راحتی خشک، سفت و پوسته پوسته می‌شود.

دکتر استیون دلیدوکا، متخصص پوست و مو در مقاله اخیر منتشر شده توسط Forefront گفت که آب می‌تواند نقش مهمی در کنترل چین و چروک و منافذ پوست شما داشته باشد. او می‌گوید بدون مصرف آب، پوست شما کدر به نظر می‌رسد. به این دلیل که پوست خشک و در واقع مستعد چروک شدن است.

اگر پوست شما به درستی آبرسانی شود، خاصیت ارتجاعی آن بهبود داده می‌شود. در حالی که نوشیدن آب باعث آبرسانی به پوست و بدن می‌شود، اما این تنها راه مرطوب ماندن پوست نیست. در واقع مرطوب سازی مناسب می‌تواند به مرطوب نگه داشتن پوست کمک کند. عدم استفاده از پاک کننده‌های شیمیایی و استفاده از پاک کننده‌های ملایم نیز بسیار مهم است. صرف نظر از نوع نگاه و احساس پوست یا عملکرد کلی بدن، نوشیدن هر روز آب کافی برای سلامتی شما مهم است.

برچسب ها: سلامت ، پوست ، نوشیدن آب
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: