کد خبر: ۲۶۳۸۶۶
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۳ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - 2020August 27
مدیر ملی مقابله با پدیده گرد و غبار سازمان حفاظت محیط زیست گفت:امسال به دلیل افزایش پوشش گیاهی و بارش‌ها شاهد کاهش وقوع پدیده گرد و غبار در کشور خواهیم بود.
شفاآنلاین>اجتماعی>علی طهماسبی مدیر ملی مقابله با پدیده گرد و غبار سازمان حفاظت محیط زیست  درباره احتمال وقوع گرد و غبار در فصل پاییز اظهار کرد:امسال به دلیل افزایش بارش‌ها و رویش علف‌ها در مناطق مختلف به خصوص در جنوب کشورشاهد کاهش پدیده گرد و غبار بودیم.

به گزارش شفاآنلاین: طهماسبی با بیان اینکه در فصل پاییز پدیده گرد وغبار را شاهد نخواهیم بود، گفت:خوشبختانه با تدابیر و برنامه‌هایی که از چندسال گذشته تدوین و اجرا شد مشکلات عمده از جمله گرد و غبار در جنوب شرق و غرب کشور کاهش یافته است.

طهماسبی با اشاره به این که پوشش گیاهی تاثیر خوبی بر کاهش و جلوگیری از وقوع پدیده گرد و غبار دارد، افزود:نمی توانیم برای فصل پاییز پیش بینی کنیم که شاهد وقوع پدیده گرد و غبار نباشیم، اما جنوب شرق کشور در پاییز گردو غبار نخواهد داشت.

وی بیان کرد: احتمال وقوع پدیده گرد وغبار در جنوب غرب کشور در فصل پاییز وجود دارد.

مدیر ملی مقابله با پدیده گرد و غبار سازمان حفاظت محیط زیست گفت:در جنوب شرق کشور نیز از اردیبهشت ماه تا به امروز و حتی در مهرماه گرد و غبار نداریم و امسال سال خوبی برای این مناطق خواهد بود.

شفاآنلاین را در اینستاگرام هم دنبال کنید

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: