کد خبر: ۲۶۲۳۹۷
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۵ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - 2020July 31
بر اساس بخشنامه شماره ۱۸۰۹۶۵ در تاریخ ۱۶‏‏/۰۴‏‏/۹۹ از سوی معاونت ریاست جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از محل ردیف (۳۰) هزینه‌ها و البته هدفمندی یارانه‌ها که در بند (الف) و تبصره ۱۴ قانون بودجه سال ۱۳۹۹، پرداخت کارانه پرستاران به این سازمان تعلق گرفته است
شفاآنلاین>سلامت>مدیر کل بیمه سلامت تهران گفت: از خزانه محل هدفمندی یارانه‌ها مبلغ یک هزار و ۱۴۷ میلیارد ریال به پرستاران بخش کرونا تخصیص داده شد.

به گزارش شفاآنلاین،سید محمد حسینی، در خصوص معوقات کارانه پرستاران بیان کرد: کارانه پرستاران توسط سازمان بیمه سلامت به پرستاران بخش کرونا اختصاص می‌یابد.

او ادامه داد: بر اساس بخشنامه شماره ۱۸۰۹۶۵ در تاریخ ۱۶‏‏/۰۴‏‏/۹۹ از سوی معاونت ریاست جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از محل ردیف (۳۰) هزینه‌ها و البته هدفمندی یارانه‌ها که در بند (الف) و تبصره ۱۴ قانون بودجه سال ۱۳۹۹، پرداخت کارانه پرستاران به این سازمان تعلق گرفته است.

آگاهی از اعتبارات بیمه‌ای از طریق ارسال پیامک به سرپرست خانوار

مدیر کل بیمه سلامت تهران بیان کرد: یک هزار و ۱۴۷ میلیارد ریال هزینه پرداخت کارانه پرستاران استان است که به دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی، تهران، ایران، علوم بهزیستی و توانبخشی و مراکز آموزشی، تحقیقاتی، درمانی قلب تهران، مسیح دانشوری و قلب شهید رجایی اعطا شده است.


حسینی گفت: این مبلغ از خزانه محل هدفمندی یارانه‌ها به سپیدپوشان زحمت کش واگذار شد و  صرفا این مبلغ به منظور قدردانی از زحمات شبانه روزی پرستاران پرتلاش در مقابله ویروس کرونا بوده است.yjc
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: