کد خبر: ۲۶۰۱۵۴
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۹ - ۰۴ تير ۱۳۹۹ - 2020June 24
نارضايتي از مديريت دولت ترامپ در مديريت مبارزه با کرونا، تنش‌هاي نژادي و وضع نامناسب اقتصادي از جمله عوامل کاهش محبويت وي در ميان رأي‌دهندگان آمريکايي است
شفاآنلاین>اجتماعی>نتايج يک نظرسنجي سراسري در آمريکا نشان مي‌دهد که اگر انتخابات رياست جمهوري آمريکا همين امروز برگزار شود، ۵۶ درصد رأي‌دهندگان به جو بايدن نامزد دموکرات رأي خواهند داد.

به گزارش شفاآنلاین، بر اساس نظرسنجي موسسه افکارسنجي هريس و هاروارد کپس، 44 درصد رأي‌دهندگان نيز اعلام کردند که اگر انتخابات رياست جمهوري امروز برگزار شود، به دونالد ترامپ رييس جمهوري جمهوري‌خواه فعلي رأي مي‌دهند.

نظرسنجي مشابه هريس در ماه گذشته ميلادي (مي) نشان داد که برتري بايدن بر ترامپ ۶ درصد بود اما اينک به ۱۲ درصد افزايش يافته است.
نارضايتي از مديريت دولت ترامپ در مديريت مبارزه با کرونا، تنش‌هاي نژادي و وضع نامناسب اقتصادي از جمله عوامل کاهش محبويت وي در ميان رأي‌دهندگان آمريکايي است.

«مارک پن» مدير اين نظرسنجي گفت: محبوبيت ترامپ به مدت ۱۱ ماه در حال افزايش بود اما از ماه گذشته اين روند معکوس شده و به زير ۵۰ درصد کاهش يافته است.

چند نظرسنجي ديگر نيز حکايت از پيشتازي بايدن دارد. بنا به گزارش تارنماي Real Clear Politics بايدن با ميانگين ۹.۸ درصد اختلاف، همچنان در نظرسنجي‌ها پيشتاز است.هیل
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: