کد خبر: ۲۵۹۹۲۳
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۷ - ۰۱ تير ۱۳۹۹ - 2020June 21
نویسنده: بيورن هنگست
به دلیل تداوم پاندمی کرونا، برگزارکنندگان اعلام کردند که دمای بدن شرکت کنندگان اندازه گیری شده و مواد ضد عفونی کننده و ماسک در اختیار آنها قرار می گیرد. با این حال، جای تردید هست که شرکت کنندگان بتوانند فاصله کافی از یکدیگر را حفظ کنند
شفاآنلاین>اجتماعی>دونالد ترامپ پیش از اولین گردهمایی مردمی گسترده خود از زمان آغاز بحران کرونا، هشدار شدیداللحنی به شركت كنندگان در اعتراضات داد. او در توییتر نوشت: "هر معترض، آنارشیست، مشکل ساز، غارتگر یا اوباشی که به اوکلاهما می آید، باید درک کند که مانند نیویورک، سیاتل یا مینیاپولیس با آنها رفتار نخواهد شد."

ترامپ عصر شنبه در تولسا، اوکلاهما سخنرانی می کند، در حالی که علاوه بر بحران کرونا، اعتراضات علیه نژادپرستی و خشونت پلیس همچنان ادامه دارد. این شهر در ابتدا به دلیل ترس از ناآرامی، حکومت نظامی اعمال کرد، اما به گزارش رسانه ها، شهردار دوباره آن را لغو نمود. 

به دلیل تداوم پاندمی کرونا، برگزارکنندگان اعلام کردند که دمای بدن شرکت کنندگان اندازه گیری شده و مواد ضد عفونی کننده و ماسک در اختیار آنها قرار می گیرد. با این حال، جای تردید هست که شرکت کنندگان بتوانند فاصله کافی از یکدیگر را حفظ کنند.

میزان شیوع کرونا در تولسا طی ده روز گذشته نسبت به هفته های اخیر به میزان قابل توجهی بالاتر رفته است. شرکت کنندگان در برنامه ترامپ روز شنبه ناچار بودند فرمی را امضا کنند که برگزارکنندگان را مسئول ابتلا به بیماری کووید 19 و پیامدهای احتمالی آن نخواهند دانست.

ترامپ همچنین از نحوه برگزاری این برنامه ناراضی بود زیرا در واقع می خواست آن را روز جمعه برگزار کند. اما روز جمعه، "نوزدهم ژوئن" روز پایان برده داری در آمریکا به شمار می رود. همچنین، تولسا در اول ژوئن سال 1921 صحنه قتل عام گسترده سیاه پوستان توسط سفید پوستان بود.اشپيگل
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: