کد خبر: ۲۵۹۹۰۳
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۱ - ۰۱ تير ۱۳۹۹ - 2020June 21
چالش جدید که اکنون پس از همه گیری ویروس کرونا و سرکوب اعتراض های سراسری در آمریکا، ترامپ با آن مواجه شده است، بحث اخراج دادستان ناحیه منتهتن نیویورک است که درباره پرونده تخلفات مالیاتی نزدیکان وی تحقیق می کرد
شفاآنلاین>سلامت>نخستین کارزار انتخاباتی دونالد ترامپ پس از یک وقفه یکصد روزه به علت همه‌گیری کرونا در حالی روز شنبه با حضور اندک هواداران وی در شهر تولسا ایالت اوکلاهما برگزار شد که مسئولان ستاد انتخاباتی ترامپ از بیم خشم وی، ناگزیر به لغو بسیاری از برنامه‌های رئیس جمهوری آمریکا در این همایش شدند.

به گزارش شفاآنلاین،در روزی که دست اندرکاران ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ با توجه به اینکه بیش از یک میلیون نفر برای حضور در این همایش نام نویسی کرده بودند، انتظار جمعیتی عظیمی را داشتند، اما این تجمع به آن اندازه ای که انتظار می رفت نبود، بطوری که مسئولان ستاد انتخاباتی ترامپ از بیم خشم رئیس جمهوری، ناگزیر به تغییر برخی از برنامه های این همایش شدند.

بنابراین گزارش حتی مقامات محلی نیز انتظار  حضور حداقل یکصدهزار نفری را داشتند که اینگونه نشد و منابع خبری مرتبط به ستاد انتخاباتی ترامپ به شبکه خبری سی‌ان‌ان گفتند که تیم آنها ناگزیر به لغو سخنرانی ترامپ در برابر «جمعیت انبوه» در محوطه باز شدند.

این گزارش می افزاید: افرادی که پیش تر برای این همایش نام نویسی کرده بودند، با توجه به حضور اندک افراد، پیامی را دریافت کردند مبنی بر اینکه به داخل سالن بیایند و صندلی ها را پر کنند.

تصور بازگشتی پیروزمندانه

این شبکه خبری درادامه گزارش داد: دونالد ترامپ انتظار داشت که حضور پرشمار طرفدارنش در همایش روز گذشته (شنبه) پس از یکصدروز وقفه در کارزار انتخاباتی به علت همه گیری ویروس کرونا، به منزله بازگشتی پیروزمندانه برای وی به شمار رود.

نظرسنجی ها نشان از کاهش مقبولیت ترامپ

درحالی که دونالد ترامپ به پیروزی مجدد در انتخابات ریاست جمهوری امید بسته است، اما نظرسنجی هایی که از سوی موسسات و نهادهای مختلف در هفته های اخیر به عمل آمده، نشان از کاهش مقبولیت وی نزد افکار عمومی آمریکا و حتی هواداران وی دارد، این موضوع به نحوه مدیریت وی در مقابله با همه گیری ویروس کرونا و دیگری منش نژادپرستانه وی در مواجه با اعتراض های سراسری در آمریکا در ماجرای قتل شهروندان سیاهپوست به دست نیروهای پلیس سفیدپوست آمریکا، باز می گردد.

چالش جدید که اکنون پس از همه گیری ویروس کرونا و سرکوب اعتراض های سراسری در آمریکا، ترامپ با آن مواجه شده است، بحث اخراج دادستان ناحیه منتهتن نیویورک است که درباره پرونده تخلفات مالیاتی نزدیکان وی تحقیق می کرد.سی‌ان‌ان 
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: