کد خبر: ۲۵۸۹۵۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۱ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - 2020June 06
در زمان بازدید، فرد ناشناسی با شوکر از پشت‌سر به پهلوی من زد و کنترل خود را از دست دادم و به زمین خوردم، سپس مرا با سلاح سرد تهدید و کیف پولم را به همراه مکمل‌های ورزشی سرقت کرد و از محل گریختند
شفاآنلاین>اجتماعی>زوج جوانی که از فروشنده فضای مجازی با نقشه قبلی در زمینه داروهای بدن‌سازی و مکمل‌های ورزشی زورگیری کرده بودند، دستگیر شدند.

به گزارش شفاآنلاین،سرهنگ مرتضی نثاری، رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی پایتخت گفت: پرونده‌ای با موضوع سرقت به عنف در کلانتری ۱۰۲ پاسداران تشکیل و به دستور مرجع قضائی دادسرای ناحیه ۳۴ تهران برای رسیدگی تخصصی به پایگاه چهارم پلیس آگاهی ارجاع شد.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تصریح کرد: شاکی اظهار کرد دهم اسفندماه برای فروش مقداری داروی بدن‌سازی و مکمل ورزشی، اعم از قرص، پودر و آمپول به ارزش ۳۵۰ میلیون ریال در فضای مجازی آگهی ثبت کردم. در همان روز فردی که خود را پویا معرفی کرد، با من تماس گرفت و برای خرید در محل سکونتش در محدوده میدان هروی قرار گذاشتیم. 

من به همراه اموال سفارش داده‌شده حدود ساعت ۱۸:۳۰ در نشانی اعلامی حاضر شدم و با خریدار تماس گرفتم و او بیان کرد در محل حضور ندارد و همسرش برای تحویل کالاها مراجعه می‌کند و وجه اموال را نیز نقدا می‌پردازد. طبق قرار، خانمی حدودا ۲۵ ساله به من مراجعه و خود را همسر خریدار معرفی کرد و خواستار تحویل اموال شد.

ولی در زمان بازدید، فرد ناشناسی با شوکر از پشت‌سر به پهلوی من زد و کنترل خود را از دست دادم و به زمین خوردم، سپس مرا با سلاح سرد تهدید و کیف پولم را به همراه مکمل‌های ورزشی سرقت کرد و از محل گریختند.

 این مقام انتظامی گفت: کارآگاهان با توجه به نوع محصولات سرقتی و احتمال فروش آن‌ها در مکان‌های خاص مانند باشگاه‌های ورزشی موفق شدند مرد سارق به نام پویا ۳۴ ساله را که در تعدادی از باشگاه‌های شرق تهران مکمل‌های ورزشی را فروخته بود، شناسایی کنند. 

سرهنگ نثاری بیان کرد: کارآگاهان توانستند پویا را در نزدیکی یک باشگاه بدن‌سازی دستگیر کنند. متهم به سرقت از شاکی با همکاری همسرش به نام مژده اعتراف کرد.شرق 
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار