کد خبر: ۲۵۸۷۵۴
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۱ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - 2020June 02
تظاهراتي در تعدادي از شهرهاي آمريکا جريان دارد و برخي شهرها مقررات منع تردد اعلام کرده‌اند. برخي تظاهرات به خشونت گراييده است
شفاآنلاین>اجتماعی>آژانس مسافرتي دولتي استراليا اسمارت‌تراولر با اشاره به ناامني‌هاي ناشي از برخي تظاهرات خشونت‌آميز در اعتراض به نژادپرستي در آمريکا از اتباع استراليا در آمريکا خواست که مسافرت نکنند و از تجمعات دوري کنند.

به گزارش شفاآنلاین، در پي تظاهرات خشونت‌آميز در شهرهاي آمريکا در واکنش به کشته شدن جورج فلويد مرد سياهپوست در مينياپوليس ، به استراليايي‌ها در آمريکا هشدار داده شده که از تجمعات بزرگ دوري کنند و از توصيه‌هاي مقامات آمريکا تبعيت کنند.

استقرار گسترده پليس  و نيروهاي گارد ملي و مقررات منع رفت و آمد در شهرهاي لس آنجلس ، آتلانتا ، فيلادلفيا و ساير شهرهاي بزرگ موفق به توقف ناآرامي‌ها نشده است.

آژانس مسافرتي دولتي استراليا اعلام کرد: تظاهراتي در تعدادي از شهرهاي آمريکا جريان دارد و برخي شهرها مقررات منع تردد اعلام کرده‌اند. برخي تظاهرات به خشونت گراييده است. از تجمعات بزرگ دوري کنيد و از توصيه‌هاي مقامات محلي پيروي و رسانه‌هاي محلي را دنبال کنيد.

ناآرامي در شهر مينياپوليس و پس از مرگ فلويد در روز دوشنبه گذشته در اسارت پليس در خيابانهاي شهر آغاز شد. در فيلم‌هايي که رهگذران گرفتند ديده مي‌شود که يکي از ماموران پليس به نام "درک چاوين" حدود 9 دقيقه روي گردن اين مرد سياهپوست زانو زده است و در فيلم‌ها شنيده مي‌شود که فلويد به پليس گفته که نمي‌تواند نفس بکشد.

اين مامور پليس روز جمعه بازداشت و به جنايت درجه 3 متهم شد اما تظاهرات مسالمت‌آميز و تجمعات خشونت‌اميز ادامه يافت.ناين نيوز
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: