کد خبر: ۲۵۷۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۴ - ۰۲ تير ۱۳۹۳ - 2014June 23
شفاآنلاین-انستیتو پاستور ایران در 2 مرکز تحقیقاتی خود اقدام به پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی پژوهش محور کرده است.
به گزارش شفاآنلاین،انستیتو پاستور ایران طی اطلاعیه ای اعلام کرد: فراخوان پذیرش دانشجو در دوره دکترای تخصصی پژوهش محور مراکز تحقیقاتی میکروبیولو‍ژی و بیوتکنولوژی انستیتو پاستور ایران برای این مراکز تحقیقاتی تا 15 تیر ماه تمدید شد.

شرایط شرکت در این دوره داشتن حداقل دو مقاله نمایه شده نوع 1 (ISI web of science یا PubMed) و نیز حد نصاب نمره قبولی در آزمون های زبان خارجی مطابق شرایط ثبت نام در دانشگاه ها است.

آزمون به صورت مصاحبه است و پس از بررسی مدارک داوطلبین افراد واجد شرایط برای انجام مصاحبه دعوت خواهند شد.

داوطلبین شرکت در این آزمون باید از طریق سامانه دکترای تخصصی پژوهش محور به آدرس: http://phdby.research.ac.ir اقدام به ثبت نام نمایند.

فیلم آموزشی نحوه ثبت نام دانشجویان در سامانه دکترای تخصصی پژوهش محور از طریق همین سایت در دسترس عموم قرار داده شده است.

همچنین از داوطلبین گرامی درخواست می شود قبل از اقدام به ثبت نام فیلم آموزشی مربوطه را با دقت مشاهده نمایند تا در حین انجام مراحل ثبت نام دچار مشکل نشوند.

همچنین از داوطلبینی که مدارک خود را به آموزش تحویل داده ولی هنوز موفق به ثبت نام در سامانه نشده اند تقاضا می شود نسبت به ثبت نام در این سامانه اقدام نمایند تا در مراحل بعدی پذیرش دچار مشکل نشوند.

داوطلبین شرکت در این آزمون علاوه بر ثبت نام از طریق سامانه می بایست فرم های ثبت نام که در همین اطلاعیه قرار دارد را تکمیل نموده و به همراه مدارک و مستندات پژوهشی به اداره آموزش انستیتو تحویل دهند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: