کد خبر: ۲۵۷۱۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۲ - ۰۲ تير ۱۳۹۳ - 2014June 23
شفاآنلاین -عضو شورای عالی نظام پرستاری با انتقاد از تبعیض هایی که نسبت به جامعه پرستاری تحمیل می شود، گفت: پرستاران خواستار عادلانه شدن پرداختها در نظام سلامت هستند.

به گزارش شفاآنلاین ،محمد شریفی مقدم بابیان این خبر اظهارداشت: در حدود 300 نفر از پرستاران بیمارستان امام خمینی(ه) تهران صبح امروز با حضور در محوطه بیمارستان، نسبت به تبعیض هایی که علیه جامعه پرستاری اعتراض کردند.

وی با اشاره به اینکه اعتراض پرستاران در راستای حکم بازنشستگی بوده که به بنده ابلاغ شده است، افزود: با توجه به اینکه بنده به عنوان نماینده جامعه پرستاری، خواسته های آنها را بیان می کنم و این مسئله خوشایند برخی ها نبوده است، حکم بازنشستگی زودتر از موعد بنده صادر شده که البته قابل اعتراض است.

دبیرکل خانه پرستار در توضیح جزئیات بیشتری از اعتراض پرستاران، گفت: جامعه پرستاری نسبت به اجرا نشدن قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری اعتراض دارد و این حرفی است که بنده بارها عنوان کرده ام و شاید به خاطر همین اعتراضات و انتقادهای بنده بوده که حکم بازنشستگی زودتر از موعد بنده را ابلاغ کرده اند.

شریفی مقدم با انتقاد از پرداخت های تبعیض آمیز در نظام سلامت، اظهارداشت: جامعه پرستاری نسبت به اختلاف 300 برابری پرداخت ها انتقاد دارد و خواستار عادلانه شدن این پرداختها است.

وی با اعلام اینکه هیچ کدام از مسئولان بیمارستان حاضر به پاسخگویی به پرستاران معترض نشدند، گفت: جامعه پرستاری فقط می خواهد که عدالت در پرداختها رعایت شود.

عضو شورای عالی نظام پرستاری با عنوان این مطلب که برخوردها با پرستاران کارها را پیچیده تر و سخت تر می کند، افزود: بهتر است به جای تهدید پرستاران، به خواسته های معقول آنها پاسخ داده شود.

مهر

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: